سرپرست فرمانداری دلفان منصوب شد

انتخاب سرپرست اداره کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲:۲۳
کد خبر: ۲۹۶۴۵۱
طی حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان " جعفر طولابی" به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان منصوب گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، متن حکم طولابی به این شرح است: «با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر  و امید‌، تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید.

بازوند- استاندار لرستان»

قابل ذکر است پیش از این "علی باقری" از دوم آذرماه 1392 تا کنون فرماندار دلفان بود که پس از یک سال و 7 ماه از سمت خود کنار رفت.

 

سرپرست اداره کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب شد

طی حکم صادره از جانب هوشنگ بازوند استاندار لرستان سرپرست اداره کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب شد.

 به دنبال انتصاب "جعفر طولابی" رئیس پیشین این اداره به عنوان سرپرست فرمانداری دلفان، استاندار لرستان با صدور حکمی "محمد روزپیکر" را به سمت سرپرست اداره کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است‌: «با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب می‌نمایم‌. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید, تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید‌.

قابل ذکر است جعفرعلی طولابی از 16 آبان 92  تاکنون سمت مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان را به عهده داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز