سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی خبر داد:

۸ تیم برتر مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران آذربایجان شرقی مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۶۵۸۹
۸ تیم برتر مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران آذربایجان شرقی مشخص شدند
پناهی به برنا گفت: در این دور از مسابقات 12 تیم از واحدهای کارگری استان حضور داشتند که در قالب 4 گروه سه تیمی باهم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از صعود 8 تیم برتر دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام مضان کارگران استان به مرحله دوم این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، پرویز پناهی گفت: در این دور از مسابقات 12 تیم از واحدهای کارگری استان حضور داشتند که در قالب 4 گروه سه تیمی باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: از گروه یک این مسابقات تیم های شیر پاستوریزه پگاه و بیمارستان بین المللی، از گروه دو تیم های داروسازی شهید قاضی و آهنگری تراکتور سازی ایران، از گروه سه تیم های داروسازی دانا و سنگبری فلاح و از گروه چهار تیم های ایران خودرو تبریز و سیمان صوفیان به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه خود به مرحله بعدی این مسابقات راه یافتند.

پناهی ادامه داد: در این مرحله تیم های شیر پاستوریزه پگاه با آهنگری تراکتورسازی، داروسازی دانا با سیمان صوفیان، داروسازی شهید قاضی با بیمارستان بین المللی و ایران خودرو تبریز با سنگبری فلاح به رقابت خواهند پرداخت که تیم های برنده به مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات راه خواهند یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز