سرمایه گذاری چینی ها برای احداث دانشکده تخصصی خودرو در البرز

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۶:۰۵
کد خبر: ۲۹۶۶۴۶
سرمایه گذاری چینی ها برای احداث دانشکده تخصصی خودرو در البرز
با فرصتی که استاندار البرز فراهم آورد انگیزه ما سرمایه گذاران از امروز برای توسعه فعالیت های بیشتر تولیدی و اقتصادی در این استان بیشتر شده است.

 

با حضور استاندار البرز مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سرمایه گذار چینی جهت احداث دانشکده تخصصی خودرو کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، هاو، سرمایه گذار چینی، در دیدار با "سیدحمیدطهایی" استاندار البرز ضمن استقبال برای سرمایه گذاری در این استان، خواستار توسعه همکاری های مشترک شد.

بر اساس این تفاهم نامه بزودی اولین دانشکده تخصصی خودرو کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام احداث می شود. همچنین سرمایه چینی علاوه بر تولید خودروی برقی، با استفاده از منابع انرژی، تولید برق خواهد داشت.منطقه ویژه اقتصادی پیام با فراهم ساختن امکانات موجود؛ زمینه این همکاری مشترک را فراهم آورده است.

هاو ، سرمایه گذار چینی در جریان امضاء تفاهم نامه همکاری، روابط خارجی استانداری را در همکاری با سرمایه گذاران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با فرصتی که استاندار البرز فراهم آورد انگیزه ما سرمایه گذاران از امروز برای توسعه فعالیت های بیشتر تولیدی و اقتصادی در این استان بیشتر شده است.

استاندار البرز نیز ابراز خرسندی و آرزوی موفقیت برای این سرمایه گذار چینی، رهاورد انعقاد این تفام نامه را موثر در رونق صنعت و تولید استان برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز