نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

باید با اتحاد و همدلی از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرد

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۹۶۸۷۲
باید با اتحاد و همدلی از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرد
خجسته گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران سرداران ما درعرصه دیپلماسی هستند و مردم ایران باید با اتحادوهمدلی از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی کشورها را فرا گرفته است، افزود: این حرکت ها موجب امیدواری مستضعفان جهان شده است.

وی با تاکید براینکه هسته های مقاومت همچون حزب الله، غزه و مسلمانان در مقابل آمریکا و استکبار جهانی می ایستند و با یزیدیان زمان مبارزه می کنند، اظهارداشت: اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپاییان به دلیل از بین رفتن منافعشان در منطقه دست به دست هم داده و داعش را به وجود آوردند و کشورهای مسلمان را ناامن کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با حمایت های مشاوره ای خود درجبهه های مقاومت با گروه های تکفیری و استکبار جهانی مبارزه می کند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی اسلامی ایران قدرتمندانه در جهان اسلام و بین مستضعفان می درخشد و روز به روز به توفیقاتش افزوده می شود.

خجسته در ادامه به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه سیاست های کلی ایران در قالب سه رویکرد اصلی به دولت ابلاغ شده است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، پیشتازی درعرصه علم و فناوری و مقاوم سازی فرهنگی از جمله این رویکردهاست که در سطح ملی درآینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی درادامه به انرژی هسته ای اشاره کرد و با بیان اینکه رسیدن به این مهم از بحث های ملی و از افتخارات کشوراست، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای در مقابل زیاده خواهی طرف های مقابل ۵+۱ حتی یک قدم هم از حق خود عقب نشینی نخواهد کرد چرا که ایران به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای است.

خجسته با تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افراد غیور، شجاع، متدین و مورد تایید مقام معظم رهبری هستند.

وی مذاکره کنندگان هسته ای ایران سرداران ما درعرصه دیپلماسی هستند، افزود: در این راستا باید مردم ایران با اتحاد، وحدت و همدلی از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در صورت توافق هسته ای ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران به کشور باز می گردد، اظهارداشت: در صورت توافق و یا عدم توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران به دلیل اینکه از منافع خود عقب نشینی نمی کند ضرر نخواهد کرد.

خجسته در ادامه به وظایف نمایندگان مجلس نیز اشاره کرد و با بیان اینکه قانون گذاری و نظارت از مهمترین وظایف آنهاست، عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید از وظیفه نظارتی خود در زمینه اجرای منویان مقام معظم رهبری و مبارزه با مفاسد اقتصادی  استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفسدان اقتصادی از موضوعاتی است که  مجلس به شدت پیگیرآن است، گفت: در این راستا تا کنون ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به بیت المال بازگرداننده شده است.

وحدت و همدلی باید در بین مسئولان استانی وجود داشته باشد

خجسته در ادامه با تاکید براینکه وحدت و همدلی باید در بین مسئولان استانی وجود داشته باشد، افزود: اگر نمایندگان و مسئولان اتحاد و وحدت نداشته باشند استان آسیب خواهد دید.

وی با بیان اینکه استان همدان استان صنعتی نیست، اظهارداشت : درشرایطی که کشور تحریم است مسئولان استان باید وحدت و همدلی را به منظور جذب سرمایه گذار سرلوحه کارخود قرار دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از مشکلات مهم مردم استان را اشتغال عنوان کرد: در ملاقات های عمومی که با مردم برگزار می شود همه از بحث اشتغال در استان گله مند هستند که در این زمینه باید ابتدا زیر ساخت های استان را به منظور جذب سرمایه گذار فراهم کنیم.

خجسته فرودگاه همدان را یکی از زیر ساخت های مهم توسعه استان دانست و با بیان اینکه در حال حاضر پروازهایی به مکه، امارات و غیره از این فرودگاه صورت می گیرد، ابراز داشت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فرودگاه همدان تخصیص داده شده است.

وی آزاد راه همدان – ساوه و راه آهن همدان را از دیگر زیرساخت های توسعه استان بیان کرد و گفت: به منظور تکمیل ۷۰ کیلومتر راه آهن همدان حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون پنج هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است، اظهارداشت : این میزان سرمایه گذاری بسیاری از مشکلات اشتغال استان را برطرف خواهد کرد.

وی پتروشیمی هگمتانه را از دیگر پروژه های مهم توسعه استان عنوان کرد و ابرازداشت: همه از تکمیل این پروژه ناامید شده بودند اما باجذب سرمایه گذار تا شش ماه آینده شاهد بهره بردای این پروژه بزرگ خواهیم بودکه برای دو هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از ساخت چهار هتل پنج ستاره در همدان خبرداد و گفت: ساخت این تعداد هتل گامی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری استان است  .

امیر خجسته همچنین به ساخت بیمارستان قلب فرشچیان اشاره کرد و با بیان اینکه این بیمارستان یکی از افتخارات غرب کشور است، افزود:بیمارستان قلب فرشچیان بعد ماه مبارک رمضان با حضور ورزیر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره  کرد و اظهارداشت: دراین زمینه همه باید وحدت و  همدلی داشته باشند و استان را به چالش نکشند در غیر این صورت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز