درهفته دهم لیگ دسته دوم کشور

۳ شکست دیگر برای نمایندگان لرستان در لیگ فوتسال کشور

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۲:۵۱
کد خبر: ۲۹۷۱۰۵
۳ شکست دیگر برای نمایندگان لرستان در لیگ فوتسال کشور
نمایندگان فوتسال لرستان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با با انجام بازی های ضعیف مقابل حریفان خود، سه شکست سنگین را برای فوتسال لرستان رغم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، نمایندگان فوتسال لرستان در هفته دهم  لیگ دسته دوم فوتسال کشور سه شکست سنگین را برای فوتسال لرستان زغم زدند.

شاهین کرمانشاه ۶– کلاسیک خرم آباد یک

دیدار دو تیم خوب گروه شمال غربی به میزبانی شاهین کرمانشاه در این شهر برگزار شد.این دیدار که به وضوح می توان اختلاف تجربه بازیکنان را در آن مشاهده کرد با برتری تیم کرمانشاه آغاز شد و در ادامه روند بازی به نحوی پیشرفت کرد تا تیم کاملا جوان کلاسیک که میانگین سنی بازیکنان آن ها به بیست سال هم نمیرسد باشکستی سنگین به خرم آباد بازگردد.و امیدوار به آینده باشد تا با موفقیت در بازی های پیش رو بتواند خود را در لیگ دسته دوم نگه دارد.

 سلطان یزد ۸ – راه شهرسازی لرستان ۴ 

دیدار پر هیاهوی دو تیم سلطان یزد و راه لرستان به میزبانی سلطان در شهر یزد برگزار شد. این دیدار پر گل با برتری تیم میهمان در نیمه نخست آغاز شد و این تیم توانست با گل زود هنگام خود شک بزرگی به سلطان یزد وارد کند اما این تیم میزبان بود که توانست در دقایق انتهایی نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند تا لرستانی ها با برد به رختکن نروند. نیمه دوم با برتری قاطع تیم میزبان آغاز شد به نحوی که توانستند سه گل پیاپی به ثمر برسانند و چهار به یک جلو بیفتند اما در ادامه بازی به شکلی رقم خورد تا بازی با نتیجه پر گل هشت بر چهار به سود سلطان یزد به پایان برسد.

با این برد تیم سلطان یزد فاصله ای چهار امتیازی با میهمان خود در این بازی ایجاد کرد تا به آینده امیدوار بماند.

سرمایه گذاری مس کرمان  ۴  –   شاهین جوان کوهدشت لرستان ۳

دیدار حساس وتاثیر گذار دو تیم مس کرمان و کوهدشت لرستان به میزبانی تیم کرمان و در این شهر برگزار شد که تیم میزبان توانست با استفاده از امتیاز میزبانی خود با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد.این دیدار با گل زود هنگام تیم میزبان آغاز شد و در ادامه نیز این تیم میزبان بود که توانست دو گل دیگر به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر این تیم به اتمام برسد. نیمه دوم که تیم میهمان برای جبران نتیجه به میدان آمده بود توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما با گل چهارم تیم کرمانی مواجهه شد و در ادامه بازی تلاش های دو تیم تنها برای تیم لرستان دوبار به هدف نشستاما نتوانست از شکست این تیم جلوگیری کند.

نظر شما