با همکاری اتاق بازرگانی؛

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه صنعت جذب می شوند

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۱:۰۶
کد خبر: ۲۹۷۱۳۰
فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه صنعت جذب می شوند
انگجی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به سوی اولین شدن در بعد کیفی، حرکت می کند.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای رسیدن به این برهه از زمان مرهون زحمات روسای قبلی است و امروز ما به سوی اولین شدن در بعد کیفی تلاش می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، سیدجواد انگجی  افزود: انگیزه قبولی این پست فقط خدمت به استان، شهر و دانشگاه آزاد اسلامی است که به پشتوانه مودت و دوستی همکاران، عنایت خداوند، محبت مسئولین شهر، روحانیت معظّم، خیرین شهر و خانواده شهدا برای سازندگی دانشگاه آزاد استان تلاش خواهیم کرد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تأکید کرد: دانشگاه افراد نخبه و دانشمند زیادی دارد و ما باید این نخبگان را به افرادی تبدیل و تربیت نماییم تا از عهده حل مسائل و مشکلات جامعه برآیند و دانشگاه را به جایگاه والایی برسانند.

 وی اضافه کرد: مدیرکل اتاق بازرگانی استان قول جذب و اتصال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را به صنعت داده است که این خبر خوشی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشد.

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با حضور مسئولان کشوری، برخی معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی و تبریز و نیز برخی مسئولان ارشد استانی، در محل سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز