استاندار البرز:

شهرداری و شورای شهر فردیس مستقل می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۶:۵۹:۳۸
کد خبر: ۲۹۷۱۳۵
شهرداری و شورای شهر فردیس مستقل می شود
مسئله آلودگی شهرستان فردیس و استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظر قائم که سالهای متمادی سلامتی مردم این شهرستان را نشانه گرفته بود اخیراً به همت مسئولان سوخت مازوت قطع و گاز طبیعی جایگزین آن شده است.

 

استاندار البرز در جمع مردم نمازگزار شهرستان فردیس نوید داد تا با صدور مجوز تأسیس شهرداری و شورای اسلامی شهر در این شهرستان بخش قابل توجهی ازمشکلات مردم فردیس مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا  مهندس طهایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار این شهرستان و ضرورت بهره مندی از فضیلت ماه پر خیر و برکت رمضان و شب قدر، به تببین موقعیت ویژه شهرستان فردیس بعنوان ششمین شهرستان البرز، گفت: شهرستان فردیس فاقد بسترهای مورد نیاز ابتدایی است و در این راستا خدمتگزاران مردم در شهرستان و استان تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات این  شهرستان دارند.

دود نیروگاه منتظر قائم دیگر سلامت مردم را به مخاطره نمی اندازد

استاندار البرز گفت:  مسئله آلودگی شهرستان فردیس و استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظر قائم که سالهای متمادی سلامتی مردم این شهرستان را نشانه گرفته بود اخیراً به همت مسئولان سوخت مازوت قطع  و گاز طبیعی جایگزین آن شده است.

کشاورزان وصنعتگران برخوردار از آب برای کشاورزی و تولید

طهایی بازگشت پساب آب بخش کشاورزی را نیز از اقدامات انجام شده مسئولان در این استان برشمرد وگفت: طی رایزنی های انجام شده با وزارت نیرو، بخشی از پساب آب انتقالی به تهران، به استان بازگشت دارد و کشاورزان و صنعتگران می توانند از این آب در بخش های تولیدو کشاورزی استفاده کنند.

کمبود آب بحران جهانی است

موضوع بحرانی بودن مسئله آب نیز از دیگر تأکیدات استاندار البرز در جمع مردم نمازگزار شهرستان فردیس بود. طهایی در این خصوص نیز خاطر نشان کرد:  با تغییرات اقلیمی و جوی، کمبود آب نه فقط در کشور بلکه در دنیا به مسئله ای جدی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر شرایطی فراهم شده تا ضمن مصرف بهینه آب و تصفیه مجدد آن  از هدر رفت آب نیز جلو گیری شود.

فردیس در انتظارابلاغ تأسیس ساختار تشکیلاتی شورای اسلامی شهر و شهرداری

استاندار البرز عدم تامین زیر ساخت های مورد نیاز در حوزه های مختلف و کمبود تخت های بیمارستانی را  از دیگر خلاء های این شهرستان برشمرد و گفت:در انتظار ابلاغ مجوز تأسیس شهرداری شهرستان فردیس توسط وزیر محترم هستیم و امیدمی رود با مستقل شدن شورای اسلامی شهر و شهرداری در فردیس بخش اعظمی از مشکلات مردم مرتفع شود.

وی در پایان مشارکت و همراهی با دولت را راهگشای رفع مشکلات دانست و افزود:  توفیق دولت به تنهایی میسر نیست و با همراهی همه جانبه مسئولان و مردم متدین از خدمتگزاران در دولت تدبیر و امید میتوان گام های بلندی را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت.

 

نظر شما