برای یک نفر و به قید قرعه؛

یکدستگاه خودرو سواری بین خریداران نرم افزار جدید شرکت مخابرات آذربایجان شرقی اهدا می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۹۷۳۹۹
یکدستگاه خودرو سواری بین خریداران نرم افزار جدید شرکت مخابرات آذربایجان شرقی اهدا می شود
باحجب به برنا گفت: این نرم افزار به طور ماهانه قابلیت بروز رسانی داشته و یک سامانه پیامکی رایگان برای خریداران هدیه داده شده و در تاریخ 5/7/94 به قید قرعه به یک نفر خودروی سواری تعلق خواهد گرفت.

شرکت مخابرات آذربایجان شرقی مجوز لازم جهت جذب اطلاعات مربوط به مشاغل، اصناف، پزشکان، مهندسین و ... و چاپ نرم افزار و اپلیکشین اندروید را به شرکت خصوصی ارائه نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: شرکت مخابرات استان در راستای سهولت و دسترسی مردم شریف استان به شماره های مورد نیاز تلفن ثابت منازل، مشاغل و ادارات و سازمان ها و از طرفی امکان برخورداری یکسان صاحبان مشاغل از اطلاع رسانی شماره خود به عموم، به این امر مبادرت کرده است.

محمود باحجب جعفریان افزود: در این راستا، بازاریاب های این شرکت فقط مجاز به مراجعه با کارت شناسایی معتبر به صاحبان مشاغل بوده و از بابت پر نمودن فرم معروفیت با آرم مخابرات حق دریافت هیچ گونه وجهی را ندارند.

وی ادامه داد: از طرفی بانک اطلاعات سازمان ها، مشاغل و منازل استان در یک نرم افزار و بسته بندی مقوایی با هولوگرام آماده ارائه می باشد که با خرید این پکیج به صورت دلخواه فقط مبلغ 15000 تومان توسط بازاریاب ها دریافت خواهد شد.

باحجب اضافه کرد: این نرم افزار به طور ماهانه قابلیت بروز رسانی داشته و یک سامانه پیامکی رایگان برای خریداران هدیه داده شده و در تاریخ 5/7/94 نیز به قید قرعه به یک نفر خودروی سواری تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه افراد سودجو به نام مخابرات و بدون کارت شناسایی معتبر جهت پرنمودن هرگونه فرم، مراجعه و مبلغی را درخواست نمودند مراتب به بازرسی مخابرات به شماره 33399999 و یا شماره های روابط عمومی 33329090 و 33399164 اطلاع داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز