نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:

مشکل آب با سه شاخصه مهم کارشناسی، مشارکت مردم و همدلی رفع می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۹:۵۰
کد خبر: ۲۹۷۴۰۰
مشکل آب با سه شاخصه مهم کارشناسی، مشارکت مردم و همدلی رفع می شود
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مشکل آب با سه شاخصه مهم یعنی کار کارشناسی توسط شرکت آب و فاضلاب، مشارکت مردم و همدلی آنها در امر صرفه‌‏جویی و اولویت قرار دادن بحث آب در برنامه‏‌ها توسط مسئولان و دولت حل می‌‏شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار داشت: عمل صالح نیازمند نیت پاک، کار خوب و صحیح است.

وی عنوان کرد: عمل صالح مصادیق کلی و جزئی دارد، امروز آب‌رسانی به روستاها و مناطق محروم از مصادیق مهم عمل صالح است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: امروز همت بیشتر مسئولان آب‌رسانی به شهرها است و کمتر به روستاها توجه می‌کنند.

میرعمادی اظهار داشت: مدیریت منابع آبی یکی از کارهای مهم است که نیازمند منابع آبی است، زیرا اگر این‌گونه نباشد با چالش شدید آبی مواجه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: باید مسئولان و کارشناسان دست به دست هم دهند و منابع آبی را مدیریت کنند و عزم عمومی در این خصوص ایجاد شود.

وی افزود: مشارکت مردم در این زمینه مهم است و اگر مردم به صحنه نیایند و جلوی بعضی از هدر رفت‌ها را نگیرند، کاری از پیش نمی‌رود.

میرعمادی یادآور شد: مسئولان نسبت به موضوع آب توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشند و اعتبارات لازم باید در این خصوص اختصاص یابد و در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مشکل آب با سه شاخصه مهم یعنی کار کارشناسی توسط شرکت آب و فاضلاب، مشارکت مردم و همدلی آنها در امر صرفه‌‏جویی و اولویت قرار دادن بحث آب در برنامه‏‌ها توسط مسئولان و دولت حل می‌‏شود.

این مقام مسئول یادآور شد: پرهیز اسراف به ویژه در زمینه آب مهم است، بنابراین ما باید این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهیم، از این‌رو مسئله صرفه‌جویی یک وظیفه شرعی است و باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و دوری از اسراف باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و از قطره قطره آب استفاده کنیم، از این رو آب‌رسانی پیشرفته را می‌‏توان به خوبی مدیریت کرد.

وی بیان کرد: برای مهار و جلوگیری از هدر رفت آب باید از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی مدیریت درست و صحیحی صورت گیرد و مردم در این زمینه مشارکت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز