از امروز شروع می شود:

افزایش شدت طوفان شن در استان

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۹۷۴۱۶
افزایش شدت طوفان شن در استان
اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور اخطاریه به استانداری و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان هشدار داد سرعت توفان گرد و خاک از عصر امروز در شمال سیستان و بلوچستان به تدریج تا 105 کیلومتر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار برنا از زاهدان؛ کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: سرعت توفان گرد و خاک از بعد از ظهر امروز در شمال سیستان و بلوچستان به تدریج تا 105 کیلومتر افزایش می‌یابد.جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان شب گذشته با برگزاری جلسات مشترک با مدیریت بحران استان و تهیه و ارسال تعداد 90هزار ماسک تنفسی به شهرستان‌های واقع در مسیر این طوفان، آمادگی خود را جهت رویارویی با وقوع توفان اعلام کرد.

وی با توجه به کاهش میدان دید و همچنین جهت ارتقای سطح ایمنی و سلامت هموطنان ساکن در استان سیستان و بلوچستان درخواست کرد تا حد امکان از سفرهای غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

یش‌بینی‌ها حاکی از وزش طوفانی با سرعت 100 تا 140 کیلومتر سرعت در شمال استان سیستان و بلوچستان و شهر زابل است. به همین علت نیروهای امداد و نجات هلال احمر در این شهرستان به صورت آماده باش درآمدند تا در صورت وقوع حادثه‌ای به هموطنان آسیب دیده کمک کنند.

این شرایط ناپایدار جوی در جنوب استان نیز حاکم و سواحل چابهار نیز خود را برای امواج 4 متری آماده می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز