مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد؛

پخش زنده مراسم شب های قدر از شبکه افلاک لرستان

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۷۴۱۷
پخش زنده مراسم شب های قدر از شبکه افلاک لرستان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: شبکه افلاک مراسم شب‌های قدر، مراسم شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای الغدیر خرم‌آباد را از ساعت 24 تا سه بامداد به طور زنده پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، محمد بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: بیش از 100 نفر از همکاران با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی و چهار گروه در استودیوهای پخش و بیش از 15 گروه خبری کار پوشش راهپیمایی روز قدس را در شهر خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان انجام می‌دهند.
وی به ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی روز قدس اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های زنده راهپیمایی از شبکه افلاک و رادیو لرستان از ساعت 10 آغاز می‌شود و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد.
بازوند ادامه داد: این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی، با حضور کارشناسان، علما و اساتید به تحلیل پیام‌های راهپیمایی روز قدس، مسئله فلسطین و تاثیرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر موج بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا و ضرورت همدلی و همزبانی در مقابل دشمنان اسلام می‌پردازند.
وی در ادامه سخنان خود به دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پخش زنده مراسم روزانه ترتیل‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 18 تا 19 و همچنین پخش زنده مراسم شب‌های قدر در مصلای الغدیر خرم‌آباد از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به پوشش مراسم شب قدر در مصلای الغدیر خرم‌آباد عنوان کرد: شبکه افلاک مراسم شب‌های قدر، مراسم شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای الغدیر خرم‌آباد را از ساعت 24 تا سه بامداد به طور زنده پخش می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز