نتیجه نشست کمیته ملی طرح جهادی کاهش تلفات انرژی؛

برنامه جلوگیری از استفاده لامپ های پر مصرف در بخش های تجاری آذربایجان شرقی کلید خورد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲:۰۳
کد خبر: ۲۹۷۴۲۳
برنامه جلوگیری از استفاده لامپ های پر مصرف در بخش های تجاری آذربایجان شرقی کلید خورد
سرافراز به برنا گفت: بعضی از پیمانکاران در انجام عملیات نیرو رسانی اصول استاندارد را رعایت نمی کنند.

بیست و سومین جلسه طرح جهادی کاهش تلفات انرژی در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در این نشست نسبت به تهیه و نصب خازن های مورد نیاز فشار ضعیف، بیست کیلو ولت و سویچ شونده تاکید کرد و گفت:  می باست هر چه سریع تر خازن ها تهیه و بر اساس اعلام نیاز واحدهای تابعه جهت نصب در اختیار واحدها قرار گیرند.

یوسف سرافراز افزود: مدیران واحدها موظف هستند مطالعات لازم را در رابطه با نقاطی که نیاز به نصب خازن هست را انجام داده و ظرف مدت یک هفته از تاریخ تحویل خازن ها نسبت به نصب آنها اقدام و گزارشات مربوطه را در اسرع وقت ارائه نمایند.

وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش 6 درجه ای دما که در روزهای آتی  به دمای فعلی هوا افزوده خواهد شد به تمامی معاونان و مدیران واحد های تابعه هشدار داد تا بحث پیک سایی و در کنار آن مدیریت مصرف را جدی گرفته و از استفاده نمودن لامپ های پر مصرف بخصوص در بخش های تجاری بصورت جدی جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در خصوص بحث وصول به موقع بهای برق مصرفی و اقساط فروش انشعاب، از معاون فروش و خدمات مشترکان و تمامی مدیران واحدها که از طریق ویدئو کنفرانس با این جلسه در ارتباط بودند، خواست در این رابطه نیز پیگیری جدی بعمل آید.

سرافراز اضافه کرد: مدیران واحدها می بایست به درخواست های کمیته ایمنی و گزارشات کارشناسان ویژه ایمنی سریعاً پاسخ دهند و همکاران واحدها را دائماً مجاب نمایند که کمافی السابق مسائل ایمنی را به شکل کاملاً مطلوب رعایت نمایند.

وی ضمن تشکر از فعالیت های دفتر نظارت و با اشاره به گزارشات منعکسه در زمینه عملکرد بعضی از پیمانکاران در انجام عملیات نیرو رسانی، گفت: بعضاً مشاهده گردیده که بعضی از پیمانکاران در انجام عملیات نیرو رسانی اصول استاندارد را رعایت نمی نمایند لذا چنین پروژه هایی به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و معاونت بهره برداری پروژه هایی که به شکل غیر استاندارد اقدام گردیده است را به هیچ عنوان تحویل نخواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز