اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان البرز

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۴:۵۰
کد خبر: ۲۹۷۴۳۱
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان البرز
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور روز جمعه (19 تیر ماه) برگزار می گردد.

 

راهپیمایی روز قدس امسال در مرکز استان البرز از میدان شهدا آغاز می شود   

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی  درجمع اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس استان البرز، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور روز جمعه (19 تیر ماه) برگزار می گردد.

وی افزود: ساعت شروع راهپیمایی روز قدس را 11 صبح جمعه 19 تیرماه جاری از میدان شهدا به خیابان مهدیه - میدان توحید - سه راه امامزاده حسن (ع) به مقصد مصلی امام خمینی (ره) کرج عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع آیین های مختلفی درشهرستانهای استان البرز باید برگزار شود و دستگاه های اجرایی هرچه بیشتر در زمینه بزرگداشت این روز مهم و تاریخی تلاش کنند.

روحی یزدی یادآورشد: با توجه به گرمی هوا و روزه دار بودن مردم، در راهپیمایی روز قدس در استان البرز مسیری کوتاه انتخاب شده تا شرایط بهتری برای انجام این فریضه مهم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها یکی از متولیان محیط سازی برای آیین های مختلف در سطح استان البرز هستند، گفت: شهرداری باید در زمینه برگزاری راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ تری داشته باشد و با تامین امکانات و تجهیزات لازم خود را در برگزاری هرچه باشکوه این آیین همراه کند.

استقرار غرفه های مختلف فرهنگی و تونل های تلطیف هوا از مسیر اغاز راهپیمایی تا مصلی کرج شامل تونل مه در پنج نقطه از مسیر از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست دستگاه های اجرایی حاضر برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس به تبادل نظر پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزشاهد آن هستیم که همان ستمگری که در سال های متمادی گذشته نسبت به مردم فلسطین و غزه بوده، امروز به مردم یمن می شود.

وی ادامه داد: درحالی که مدتهاست مردم یمن زیر با ظلم و ستم آل سعود قرار دارند، سکوت مجامع بین المللی و ممانعت از این اقدامات آل سعود، جای سوال دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: این ستم آل سعود برای تحت الشعاع قرار دادن ستم صهیونیست ها به مردم فلسطین و غزه است تا اذهان عمومی را به سمت دیگری سوق دهند.

روحی یزدی گفت: حرکت امسال، حرکت جهانی است و مردم مسلمان ایران و سایر کشورهای اسلامی با راهپیمایی خود تمامی اقدامات ظالمانه را علیه مسلمانان جهان محکوم خواهند کرد.

روحی یزدی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آیین های مختلفی درشهرستانهای استان البرز باید برگزار شود و دستگاه های اجرایی هرچه بیشتر در زمینه بزرگداشت این روز مهم و تاریخی تلاش کنند.

نظر شما