تجلیل از ۴ ورزشکار برتر قزوین

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۲:۲۶
کد خبر: ۲۹۷۴۳۹
تجلیل از ۴ ورزشکار برتر قزوین
طی مراسمی از 4 ورزشکار قزوینی که در سطح کشور و رقابت‌های برون مرزی افتخارآفرینی کرده بودند، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛‌ ظهر امروز در جلسه هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان از سیامک مرندی لیبروی تیم ملی والیبال، علیرضا علیپور ملی پوش سنگ نوردی، سبحان طاهرخانی ملی پوش دوومیدانی و علیرضا مردانی شطرنج باز آتیه دار استان تجلیل شد.

در این مراسم که مدیر کل ورزش و جوانان گفت: برافراشتن نام ایران در رده های جهانی بسیار ارزشمند است و این ورزشکاران با تلاش و همت خود به این مقام دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم روز به روز به این افتخارات عزیزان افزوده شود تصریح کرد: در این مسیر تمام تلاش این مجموعه بر آن است تا  به نحو شایسته از این ورزشکاران و قهرمان استانی تجلیل به عمل آوریم.

2

سیامک مرندی والیبالیست قزوینی در این مراسم خاطر نشان کرد: به نوبه خودم از تک تک عزیزانی که در این مسیر همراه من بودند تشکر می کنم.

وی در خصوص لیگ جهانی والیبال گفت: شرایط تیم در ابتدا برایم بسیار سخت بود چون در شرایط خاصی به تیم اضافه شده بودم اما با حمایت های کادر فنی و سعید معروف توانستم بازی های قابل قبولی داشته باشم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کسب افتخار در مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک محبت های مردم ایران به خصوص مردم قزوین را جبران کنیم.

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز