انتقاد رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد:

شورای شهر محمودآباد هیچ همکاری با شورای شهرستان ندارد!

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۷۷۰۳
شورای شهر محمودآباد هیچ همکاری با شورای شهرستان ندارد!
رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد از عملکرد شورای اسلامی شهر محمودآباد انتقاد کرد.

علی اصغر رضاپور، رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا در این شهرستان، از عملکرد شورای اسلامی شهر محمودآباد انتقاد کرد.

وی ضمن قدردانی از اهتمام و همکاری شورای اسلامی شهر سرخرود در ارسال به موقع صورتجلسات به دبیرخانه شورای اسلامی شهرستان گفت: شورای اسلامی شهر محمودآباد هیچگونه همکاری با شورای اسلامی شهرستان نداشته و تا به حال هیچ صورتجلسه ای از شورای شهر محمودآباد ارسال نشده و حتی رئیس شورا در جلسات شورای شهرستان همواره غایب بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست های ماهانه شورای اسلامی شهرستان گفت: پیگیری مشکلات عمومی مردم روستاهای بخش سرخرود و مرکزی از مهمترین دستور کار جلسات این شوراست که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار می گردد.

رضاپور حضور در روستاهای شهرستان محمودآباد به اتفاق فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: تاکنون در قالب دیدار مردمی در 30 روستا با حضور سایر اعضای شورای اسلامی شهرستان حضور یافته ایم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد با اشاره به نقش نظارتی این شورا بر عملکرد مدیران ادارات شهرستان گفت: پیگیری و حل مطالبات و مشکلات مردم از وظایف ذاتی این شوراست که در صورت کوتاهی و قصور مدیران به نماینده عالی دولت در شهرستان گزارش داده می شود.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری مجدانه فرماندار محمودآباد و بخشداران مرکزی و سرخرود در رفع مشکلات مردم و تامین زیرساخت های اساسی توسعه شهرستان محمودآباد گفت: از سوی شورای اسلامی شهرستان تاکنون 200 میلیون ریال برای کمک به نهادهای حمایتی و خیریه برای کمک به اقشار نیازمند مساعدت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز