مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

تاکنون ۶۵درصد دانش آموزان برای ادامه تحصیل ثبت نام کرده اند

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۸:۲۱
کد خبر: ۲۹۷۷۱۱
تاکنون ۶۵درصد دانش آموزان برای ادامه تحصیل ثبت نام کرده اند
سالار قاسمی گفت: تاکنون ثبت نام 141 هزار و 975 دانش آموز معادل 65.30 درصد کل دانش آموزان انجام شده و 102 هزار و 212 کلاس ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تاکنون 106251 دانش آموز در مقطع ابتدایی، تعداد 25866 نفر در دوره اول متوسطه، تعداد 6894 نفر در دوره متوسطه نظری، تعداد 2598 نفر در دوره فنی و حرفه ای و در مجموع 141 هزار و 975 نفر ثبت نام شده اند.

این مسئول در خصوص توزیع کتب درسی گفت: توزیع کتب درسی از ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود که کتب دوره متوسطه در کتابفروشی ها صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در موقع ثبت نام در مدارس دولتی برای بیمه دانش آموز مبلغ هفت هزار و ۵۰۰ تومان دریافت می شود و هزینه لباس با رضایت والدین و اولیا است و در مدارس غیردولتی بر اساس درجه بندی نرخ ها تعیین و محاسبه و به حساب متمرکز مدارس واریز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: تاکنون ثبت نام 141 هزار و 975 دانش آموز معادل 65.30 درصد کل دانش آموزان انجام شده و 102 هزار و 212 کلاس ساماندهی شده است.

وی گفت: 35 درصد ثبت نام دانش آموزان استان باقیمانده که تا پایان شهریور ماه انجام خواهد شد که مراحل ثبت نام برای مدارس ابتدایی از اول خرداد تا اول تیرماه و متوسطه، کاردانش از اول تیرماه تا پایان شهریور ماه خواهد بود.

قاسمی تصریح کرد: هر چند فرصت برای ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف باقیست اما از والدین انتظار داریم ثبت نام فرزندان خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا کلاس بندی به موقع انجام شود.

قاسمی بیان کرد: خانواده ها می توانند در دوره متوسطه با مراجعه به موقع به کتابفروشی ها نسبت به دریافت کتب فرزند خود اقدام کنند، کتب ابتدایی و پیش دانشگاهی نیز از طریق مدارس توزیع خواهد شد.

این مسئول اظهارداشت: کل دانش آموزان استان قزوین ۲۱۷ هزار و ۴۲۶ نفر پیش بینی شده است که در دو هزار مدرسه سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز