استاندار هرمزگان در شورای مشاورین:

نجابت مردم هرمزگان را با تلاش مضاعف پاسخ بگوئیم نه با رفتارهای سیاسی

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۷:۵۶:۱۸
کد خبر: ۲۹۷۷۵۵
نجابت مردم هرمزگان را با تلاش مضاعف پاسخ بگوئیم نه با رفتارهای سیاسی
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: باید نجابت مردم هرمزگان را با کار و تلاش مضاعف پاسخ بگوییم نه با رفتارهای سیاسی و باندی و امیدوارم همه در مسیر درست خدمت به مردم گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای مشاورین استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه مشاورین استانداری باید مسائل و مشکلات بخش های مختلف را رصد کنند، عنوان کرد: هرکدام از مشاورین در حوزه های کاری مشخص شده باید مشکلات را احصاء و برای رفع آن راهکار مناسب ارائه دهند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان زمینه های بسیاری برای فعالیت و کار دارد و می توان در هر بخش کارهای بزرگی با توجه به ظرفیت های موجود انجام داد.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه بنده در طول خدمت خود را مدیون محبت و صبوری های مردم هرمزگان می دانم، افزود: برای جبران محبت های مردم استان هرمزگان تلاش می کنم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشم و از همه مدیران و مشاورین نیز می خواهم تا در خدمت به مردم کوتاهی نداشته باشند.

جادری در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، اظهار داشت: ما مجری انتخابات و امانت دار رای مردم هستیم و نمی توانیم خودمان در یک طرف بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استانداری یک نهاد حاکمیتی است که به عنوان مجری انتخابات را برگزار می کند و اجازه دخالت و سو استفاده از اموال بیت المال در انتخابات را به هیچ کسی نخواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان این استان را نیازمند نیروسازی در ابعاد ملی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با عبور از مرحله گذر، در مرکز از نیروهای مستعد و توانمند هرمزگانی در آینده استفاده شود.

جادری در ادامه سخنان خود بیان داشت: هرمزگان به اندازه کافی در جناح بندی های سیاسی و بازی های انتخاباتی زیان دیده و امروز دیگر ظرفیت دعوا و نزاع های سیاسی را ندارد.

وی تاکید کرد: باید نجابت مردم هرمزگان را با کار و تلاش مضاعف پاسخ بگوییم نه با رفتارهای سیاسی و باندی و امیدوارم همه در مسیر درست خدمت به مردم گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز