معاون پرورشی آموزش وپرورش هرمزگان درمحفل انس با قرآن ناحیه دو:

اعتکاف رمضانیه در دهه سوم برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۷۷۶۸
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان ازبرگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان در دهه سوم رمضان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،احمد مهرانی در حاشیه محفل انس با قرآن آموزش وپرورش ناحیه دوبندرعباس ضمن تقدیر از برنامه های اجراء شده در ایام ماه رمضان دراین ناحیه آموزشی افزود: با هدف توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با ائمه معصومین(ع) مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان در دهه سوم رمضان به همت سازمان دانش آموزی برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های ماه پرخیر و برکت رمضان تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای قرآنی و ترویج فرهنگ دینی و آشنایی بیشترهمکاران با قرآن،جلسات تفسیر قرآن کریم وجزء خوانی درکلیه نمازخانه های ادارات مناطق و شهرستان ها بین نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان همچنین بیان داشت:روند توسعه و ترویج آموزه های دینی با رویکرد نوین در قالب برنامه های فرهنگی هنری از جمله برنامه های آموزش و پرورش هرمزگان است که در بستر سند تحول بنیادین در حال اجراست. مهرانی در همین راستا با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تابستان جاری، از تحول جدی در ساختار برنامه ها و اهداف ترسیم شده خبرداد و گفت: رویکرد امسال مهارت آموزی در کلاسهای اوقات فراغت است که برای این هدف از کارشناسان خبره بهره گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز