عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اعلام کرد؛

تجلیل از رسانه های فعال توسط شهرداری و شورای شهر خرم آباد

۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۰۹۶
تجلیل از رسانه های فعال توسط شهرداری و شورای شهر خرم آباد
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شورا و شهرداری خرم‌آباد از 80 رسانه قدردانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،عضو  شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به زحمات و تلاش های خبرنگاران در اطلاع رسانی بموقع و صحیح اخبار و رویدادهای استان از ضرورت تجلیل و قدردانی از این قشر زحمت کش  در روز خبرنگار خبر داد و گفت: امروزه جامعه‌ای توسعه یافته تلقی می‌شود که بتواند در کنار شاخصه‌های اقتصادی بر معیار آموزش و اطلاعات و در حقیقت عنصر دانایی اجتماعی تاکید کند.

وی ادامه داد: در چنین جامعه‌ای، رسانه‌ها با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات، نقش زیادی در بالا بردن آگاهی‌های گوناگون و ضروری به عهده می‌گیرند و جامعه را در نیل به تعالی و ترقی همه جانبه یاری می‌نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از همدلی و همزبانی رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و سایبری لرستان با این نهاد قدردانی کرد و گفت: تعامل شورا با اصحاب رسانه‌ی استان در دوره‌ چهارم، تعاملی دو جانبه بوده به طوریکه همواره شاهد حضور این عزیزان در جلسات و برنامه‌های گوناگون شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بوده‌ایم.

عزیزپور اعلام کرد: در این راستا شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد در نظر دارد به منظور پاسداشت و قدردانی از زحمات بی‌منت این عزیزان همزمان با روز خبرنگار در مراسمی با شکوه از 80 رسانه‌ی استان که بیشترین تعامل را با این دو نهاد داشته‌اند، با اهدای هدایایی قدردانی به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز