بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد؛

روز قدس، روز تقویت فرهنگ مبارزه بی‌امان با صهیونیسم جهانی است

۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۹۸۱۶۰
روز قدس، روز تقویت فرهنگ مبارزه بی‌امان با صهیونیسم جهانی است
امام جمعه و فرماندار محمودآباد در بیانیه مشترکی از مردم این شهرستان خواستار حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید داوود موسوی، امام جمعه و سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد، با صدور بیانیه ای مشترک، از مردم شهرستان محمودآباد دعوت کردند تا با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

در این بیانیه آمده است : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین و مردم مظلوم یمن به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.

مشت‌های گره‌کرده مسلمانان روزه‌دار در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۳۶ قمری و ۱۳۹۴ شمسی علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود پرتاب می‌شود که مدتی است روی رژیم صهیونیستی را در آدمکشی و جنایت سفید کرده و کودکان و زنان مظلوم یمن را به میهمانی بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی فراخوانده است. بی‌تردید پیام این مشت‌ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می‌رود و شبکه پوشالی داعش را به لرزه درمی‌آورد.

روز قدس روز تقویت فرهنگ مبارزه بی امان با صهیونیسم جهانی است و. به همین جهت ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و رژیم جنایتکار آل سعود و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین ، از عموم مردم مومن و روزه دار شهرستان محمودآباد می خواهیم تا با حضور دشمن شکن و قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس، از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و یمن حمایت نمایند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز