روز قدس، روز تظلم خواهی جهان اسلام است

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۰:۳۱
کد خبر: ۲۹۸۱۹۴
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: روز قدس، روز تظلم خواهی جهان اسلام است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر حضور گسترده اصحاب فرهنگ، هنر ، رسانه استان هرمزگان در راهپیمایی پر شکوه روز قدس افزود: هنرمندان به عنوان قشری تأثیر گذار و پیشرو حضوری گسترده و فعال برای مقابله با سیاست های استعمارگران و اشغالگران خواهند داشت.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و همچنین شرایط خاص و حساس منطقه باید صدای اتحاد و همدلی تمامی مسلمانان جهان به گوش مستبدان و مستکبران برسد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین نیازمند فریادهای غیورانه مسلمانان در جهان هستند تا از این طریق با امید بیشتر به مبارزه با اشغالگران صهیونیست بپردازند.

درویش نژاد به شرایط ویژه مسلمانان اشاره کرد و یاد آور شد: متاسفانه امروز با حضور تکفیری ها و گروه های تند رو که مورد حمایت استعمارگران هستند، شاهد به خاک و خون کشیده شدن برادران دینی مان در اکثر کشورهای اسلامی هستیم و امسال بیش از هر زمان به اتحاد و همدلی مسلمانان در روز قدس نیاز است .

وی روز قدس را میعادگاه فهم مشترک جهان اسلام دانست و گفت: قدس به سمبل استعمارستیزی و اشغالگری و مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شده است و این فرهنگ غنی باید با حضور همه مردم ایران در کنار سایر مسلمانان تجلی مضاعف یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز