فرماندار شهر قدس:

مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام است

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۷:۴۵
کد خبر: ۲۹۸۲۷۶
مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام است
کاغذ لو فرماندار شهر قدس به مناسبت فرا رسیدن روز قدس گفت:مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام وسمبل همبستگی بین مسلمانان مختلف جهان است.

به گزارش خبر گزار برنا  از غرب استان تهران،حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری شهر قدس در گفتگو با برنا، فرارسیدن روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به تمامی مسلمانان و مردم آزاده جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین اظهار داشت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس بار دیگر از مردم شریف و شهید پرور شهرستان قدس دعوت نمود، همگام با مسلمانان و آزادی خواهان  کشور و جهان درمراسم بزرگداشت روز جهانی قدس ، یکبار دیگر مراتب انزجار خود را از اشغالگران فلسطین و قدس شریف و از سیاستهای رژیم صهیونیستی در هویت سازی جعلی برای قدس شریف و مسجدالاقصی،توطئه چینی بر علیه جوامع مسلمین و بیعت مجدد خویش با امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام نمایند.

مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس رأس ساعت  10/30 نوزدهم تیر ماه 94از میدان قدس آغاز خواهد شد.

گزارش:کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز