فرمانده انتظامی شهرستان دورود:

افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در دورود

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۶:۱۱
کد خبر: ۲۹۸۳۵۶
افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود از کشف 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 33 سوداگر مرگ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سرهنگ "هدایت الله حسنوند" با اشاره به دستگیری 33 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون، فعالیت و کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان را در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل چشمگیر دانست و افزود: با اجرای چندین طرح پاک‌سازی و کنترل شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف که نسبت به سال گذشته افزایش 350 درصدی داشته است.

حسنوند با اشاره به اینکه تلاش و جدیت زیادی در بحث مبارزه با مواد مخدر چه در عرصه¬ی مقابله با قاچاقچیان و چه افزایش سطح آگاهی مردم وجود دارد، اظهار داشت: گسترش آگاهی و مشارکت عمومی جامعه بهترین راه پیش‌گیری از این مقوله شوم می‌باشد.

وی با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با ماموران مواد مخدر این شهرستان گفت: در چندین عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

حسنوند با اشاره به اینکه سهم عمده‌ای از کشفیات مواد مخدر مختص مواد صنعتی و روان‌گردان هستند که با تلاش پلیس از ابتدای سال تاکنون سه باند توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان نیز منهدم شده است، گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی، صدماتی دو چندانی نسبت به مواد مخدر سنتی دارد که پلیس در راستای سرنگون ساختن این پدیده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

کشف 58 فقره انواع سرقت توسط پلیس خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 16 سارق و کشف 58 فقره انواع سرقت طی هفت روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی ، عوامل انتظامی این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی هفت روز گذشته در چندین عملیات منسجم و غافل‌گیرانه تعداد 16 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های به‌عمل آمده سارقان به 58 فقره انواع سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، کیف‌قابی، جیب بری و ... اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط و شد.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری 45 سارق ، معتاد پر خطر، فروشنده مواد مخدر و توقیف 83 دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا دلیری" در این رابطه گفت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده 45 نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و تعداد 25 دستگاه خودرو و 58 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری موادمخدر و 70 تیغه سلاح سرد نیزکشف شد.

 

توقیف بیش از 22 تن گندم غیر مجاز در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 22 تن و 600 کیلو گرم گندم غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

" حسین نجفی " در تشریح این خبر ، گفت : در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر جابه‌جایی مقادیری گندم قاچاق توسط فردی متخلف با یک دستگاه کامیون کمپرسی از شهرستان‌های هم‌جوار به خرم آباد، عوامل پاسگاه انتظامی این شهرستان، در ورودی شهر مستقر شده و با مشاهده کامیون آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی ازکامیون 22 تن و 600 کیلو گرم گندم غیر مجاز فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

"نجفی " ارزش محموله مکشوفه را 259 میلیون و 900 هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

 منبع: اداره طللاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز