ارسال ۱۴۹ پرونده از متخلفان شهرستان تویسرکان به تعزیرات حکومتی

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۹۸۵۹۸
ارسال ۱۴۹ پرونده از متخلفان شهرستان تویسرکان به تعزیرات حکومتی
سلیمانی گفت: تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی شهرستان از ابتدای سال تاکنون را 4 هزار و 944 مورد دانست و اظهار کرد: 149 پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان  تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی شهرستان از ابتدای سال تاکنون را 4 هزار و 944 مورد دانست و اظهار کرد: 149 پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌ها را 811 فقره خواند و افزود: از تعداد بازرسی‌های صورت‌گرفته 42 نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی تحویل شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه 139 نانوایی در سطح شهرستان خدمات عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: نان از لحاظ کمی، کیفی و عرضه به صورت مستمر از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: وضعیت نانوایی‌های تویسرکان به صورت جدی توسط دو مأمور ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت پیگیری می‌شود.

سلیمانی با اشاره به افزایش 20 درصدی سهمیه آزادپز نانوایی‌ها در سال جاری گفت: با هماهنگی مسئولان استانی و فرمانداری سه نانوایی سنگکی در تویسرکان و یک واحد نانوایی در شهر فرسفج مجدد به قیمت یارانه‌ای نان را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت مستمر بر بازار، از انجام دو گشت مشترک با همراهی شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف بر بازار خبر داد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان افزود: 595 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته به ارزش 24 میلیون ریال کشف و ضبط شد و تعدادی از متخلفان هم برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی خواستار همراهی و همکاری مردم با مأموران دستگاه‌های متولی شد و گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 برای رسیدگی به شکایات تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز