استاندار مازندران در جلسه شورای توسعه ورزش همگانی؛

ورزش همگانی یک راهبرد در جهت تامین سلامت است

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۲:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۰۶۰
ورزش همگانی یک راهبرد در جهت تامین سلامت است
استاندار مازندران با اشاره به ضرورت توسعه ورزش همگانی به عنوان یک راهبرد در جهت تامین سلامت، افزود: باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق توسعه ورزش همگانی به منظور تامین سلامت جامعه بهره گیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت و ضرورت ورزش همگانی و نگاه دولت تدبیر و امید به این مقوله، یادآور شد: ورزش همگانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود و با رجوع به مولفه های فرهنگی نسبت به توسعه و نهادینه کردن این مهم در جامعه اقدام شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به ضرورت توسعه ورزش همگانی به عنوان یک راهبرد در جهت تامین سلامت، افزود: باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق توسعه ورزش همگانی به منظور تامین سلامت جامعه بهره گیری شود.

رئیس شورای توسعه ورزش همگانی استان، وجود برنامه اصولی را مهمترین رکن دستیابی به اهداف این شورا بیان کرد و خاطرنشان ساخت: دستگاه های اجرایی مسئول، برنامه های حوزه خود را ارائه کنند و اداره کل ورزش و جوانان ضمن جمع بندی، برنامه نهایی را تدوین و عملیاتی نماید.

ربیع فلاح بر هم افزایی و تعامل اعضای این شورا تاکید و بیان داشت: توسعه ورزش های همگانی در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد و جلسات شهرستان ها به ریاست فرمانداران نیز فعال شود.

وی بر بهره گیری از ظرفیت خیرین، شوراهای فرهنگ عمومی استان و شهرستان ها، رسانه ها، صدا و سیما و بخش های خصوصی در توسعه ورزش های همگانی تاکید و عنوان کرد: برخی موانع اجتماعی در پرداختن آحاد مردم به ورزش های همگانی وجود دارد که باید با برداشتن آنها فضای مطلوب مورد نیاز تامین گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز