شهردار همدان خبر داد:

اعلام آمادگی شهرداری همدان برای استقبال از مسافران تعطیلات عید فطر

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۷:۴۴
کد خبر: ۲۹۹۰۸۴
اعلام آمادگی شهرداری همدان برای استقبال از مسافران تعطیلات عید فطر
سیدمصطفی رسولی از تدارک ویژه مجموعه شهرداری برای استقبال و پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و شروع دور جدیدی از مسافرت‌های تابستانی، تدارک لازم برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر اندیشیده شده است.

 وی افزود: سال گذشته در طول سه روز تعطیلات عید فطر، شاهد حضور حجم بالایی از مسافران در شهر همدان بودیم که تعداد زیاد خانواده‌ها باعث شد تا در معابر و پیاده‌روها هم شاهد برپایی چادر مسافران باشیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه تدابیر ویژه‌ای برای این موضوع در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم بالای مسافران را در چند روز در همدان شاهد هستیم و بیشتر خانواده‌ها تمایل به نصب چادر در پارک‌ها و فضای سبز موجود دارند، سرویس‌های بهداشتی موقتی در برخی از نقاط پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: پیگیری‌های لازم انجام شده است که 24 ساعته سرویس‌های بهداشتی باز باشد و تنظیف روزانه آن و شارژ مواد شوینده در برنامه قرار گیرد.

رسولی با بیان اینکه مقرر شده است تا نمازخانه‌های مبادی ورودی شهر و پارک‌ها تجهیز و ساماندهی شوند، گفت: روشنایی اماکن عمومی و فضای سبز برای استفاده بهتر مسافران از دیگر اقدامات شهرداری خواهد بود که قبل از حضور مسافران باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بنرهایی در سطح شهر با مضامین خیرمقدم، تبریک عید فطر و همچنین راهنمایی مسافران به محل‌های تعیین‌شده برای استقرار و نصب چادر تدارک دیده شده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در ایام تعطیلی آمادگی کامل خواهد داشت، افزود: سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی خدمات حداکثری در این زمینه را به مسافران ارائه خواهند کرد.

وی گفت: نه تنها لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها انجام خواهد شد بلکه به امور شهری مناطق ابلاغ شده است تا از حفاری و خاک‌برداری غیر ضروری خودداری کنند.

نظر شما