معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان:

همه ما موظف به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۱۳۹
همه ما موظف به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستیم
معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان گفت: همه ما موظف به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت الاسلام مهدوی در انتخابات مجمع قشر بسیج مهندسین صنعتی استان لرستان در خرم آباد، با بیان اینکه همه ما موظف به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستیم گفت: نقدهای وارده به مذاکرات هسته ای در راستای حمایت از دولت است و برای این است که آنها با قوت وارد مذاکرات شوند؛ چرا که تجربه ثابت کرده است که ما هر چه در مقابل استکبار کوتاه آمده ایم آنها گستاخ تر شده اند و جلوتر آمده اند.

وی با بیان اینکه اگر در مذاکرات هسته ای در مقابل استکبار کوتاه بیاییم مجبور می شویم که قید فردو را بزنیم و بازرسی از مراکز نظامی را نیز بپذیریم افزود: اگر از مواضع حق طلبانه خود در مذاکرات عقب نشینی کنیم غربی ها مساله اسرائیل و سوریه را نیز در مذاکرات وارد می کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه همراهی دولت و ملت مساله هسته ای در سالی که از جانب رهبر معظم انقلاب به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است می تواند سرنوشت مثبتی را برای انقلاب اسلامی رقم بزند گفت: تنها راه مقابله با استکبار جهانی این است که در مقابل زیاده خواهی های آنها بایستیم وگرنه مجبور می شویم به مانند سال توافق هسته ای سال 82 کلیه تاسیسات هسته ای کشور را پلمپ کنیم.

مهدوی اضافه کرد: در مذاکرات سال 82 به دلیل عقب نشینی از حقوق هسته ای خود مجبور شدیم که تاسیسات هسته ای را پلمپ کنیم؛ اما بدنبال اثبات غیرقابل اعتماد بودن غربی ها و باز کردن پلمپ تاسیسات هسته ای به فناوری غنی سازی 20 درصد دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه خطوط قرمز مطرح شده از جانب رهبر معظم انقلاب مطالبات ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای است اظهار کرد: بازرسی از مراکز نظامی کشورمان می تواند زمینه را برای لو رفتن اطلاعات نظامی کشور فراهم کند و در واقع اگر رهبر انقلاب انقلاب نیز اعلام می کنند که اجازه مصاحبه با دانشمندان کشورمان را نمی دهد به این علت است که شهادت دانشمندان هسته ای کشورمان به خاطر اجازه هایی بود که در گذشته به غربی ها داده بودیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالضل (ع) لرستان گفت: خواست ملت ایران این است که اگر غربی ها از توافق هسته ای تخطی کردند همه چیز به حالت اولیه برگردد؛ اما چون آنها می خواهند به طور برنامه ریزی شده به منافع خود دست پیدا کنند این اصل را نمی پذیرند.

مهدوی اضافه کرد: آمریکا خود را ابرقدرت دنیا می داند؛ بنابراین دست به هر کاری می زنند که در این جایگاه باقی بمانند و با این حال در مقابل نیز وظیفه ای که بر دوش ما اقرار دارد این است که شرعا و قانونا از جمهوری اسلامی حمایت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز