اولین مرکز خدمات پیشگیری استان مازندران در قائمشهر افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۵:۴۱
کد خبر: ۲۹۹۱۴۴
اولین مرکز خدمات پیشگیری استان مازندران در قائمشهر افتتاح شد
مرکز خدمات پیشگیری حامیان دانش برای اولین بار در مازندران و در شهرستان قائمشهر با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، مهدی محمدی عصر امروز در آئین افتتاح مرکز خدمات پیشگیری و ارتقای سلامت زندگی مؤسسه حامیان دانش با بیان اینکه این مجتمع به عنوان پایلوت در شهرستان قائمشهر شروع به فعالیت می کند، افزود: به چنین مراکزی که به مسئله مهمی توجه می‌کنند باید امکانات و منشا خیر در آن فراهم شود.

وی افزود: در بحث پیشگیری اگر به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نگاه پیشگیرانه ای کنیم می توانیم پاره ای از مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه افراد قبل از ازدواج می توانند با مراجعه به مراکز مشاوره ازدواج موفقی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: جوانان با مراجعه به مراکز مشاوره قبل از ازدواج می توانند با آگاهی کامل برای زندگی خود قدمی بردارند.

 در ادامه این مراسم رقیه اکبری با تاکید براینکه باید مراکز پیشگیری در سطح شهر و استان ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: با کمک مراکز پیشگیری می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی شهر را کاهش دهیم.

رئیس اداره بهزیستی قائمشهر به شعار امسال بهزیستی اشاره کرد و گفت: شعار امسال بهزیستی با عنوان «همه با هم می توانیم» نامگذاری شده است.

اکبری در پایان با تاکید براینکه در بحث پیشگیری به تنهایی نمی توانیم کاری را به سرانجام برسانیم، افزود: با همکاری همه دستگاه های اجرایی می توانیم گام محکمی را برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز