فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان:

توقیف محموله یک میلیاردی البسه خارجی قاچاق درخرم آباد

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۹۱۴۸
توقیف محموله یک میلیاردی البسه خارجی قاچاق درخرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف بیش از یک هزار ثوب انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف بیش از یک هزار ثوب انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان سرهنگ «حسین نجفی» در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر جابجایی محموله انواع البسه خارجی قاچاق با یک دستگاه کامیون توسط متخلفی از استان های جنوبی به استان لرستان، ماموران این فرماندهی در ورودی خرم آباد مستقر شدند.

وی افزود: ماموران با مشاهده کامیون آن را توقیف کرده و در بازرسی از این خودرو بیش از یک هزارثوب انواع البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ «نجفی» ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه و در نهایت کاهش تولید ملی، درآمد سرانه، گسترش فقر و بیکاری در جامعه می شود، بر عزم جدی پلیس در راه مبارزه با این معضل اجتماعی تاکید کردند.

افراد شرورسابقه دارروانه زندان شدند

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از دستگیری 5 شرور سابقه دار و تحت تعقیب قضایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نجفی" در این رابطه ، گفت :در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه چند نفر شرور و اراذل و اوباش در یکی از محله های خرم آباد که به دفعات مکرر اقدام به ایجاد رعب وحشت برای شهروندان می کردند ، بلافاصله عوامل اطلاعاتی و انتظامی این فرماندهی درمحل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود : افراد شرور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که با تعقیب و گریز پنج نفر از آنان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : افراد شرور دستگیر شده که دارای سوابق متعدد کیفری از شعبه های دادگستری خرم آباد می باشند ، در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح ساچمه ای غیر مجاز ، سه تیغه شمشیر و ... کشف و ضبط شد.

"نجفی" بیان کرد : افراد شرور با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

مردی در خرم آباد براثر برق گرفتگی جان باخت

 مردی در شهرستان خرم آباد لرستان هنگام تعمیر کولر منزلش دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی خرم آباد در تشریح این ، گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی منجر به فوت در یکی از محله های شهر خرم آباد ، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 و عوامل امدادی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ"حسین نجفی" افزود : دربررسی های انجام شده توسط ماموران حکایت از آن داشت که فرد حادثه دیده به هویت معلوم حین تعمیر کولر منزلش بر اثر جریان برق موتور دچار برق گرفتگی شده و جان باخته است.

وی با اشاره به اینکه ، شهروندان هنگام تعمیر لوازم برقی ضمن رعایت نکات ایمنی و سپردن این کار به افراد ماهر و با تجربه در این زمینه  ، خاطر نشان کرد : جسد متوفی با کمک نیروهای امدادی به سردخانه منتقل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز