سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود:

پروژه های ورزشی روستایی دورود ساماندهی می شوند

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۸:۵۸
کد خبر: ۲۹۹۱۶۵
پروژه های ورزشی روستایی دورود ساماندهی می شوند
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود:شروع به کار سه پروژه ورزشی روستایی زمین چمن مصنوعی ، احداث سکوی تماشاگران خانه کشتی و احداث دیواره صخره نوردی از اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود، تکمیل فاز اول سکوی تماشاگران استادیوم تختی این شهرستان، ایجاد و راه اندازی نمایندگی بخش سیلاخور، برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کلیه رشته های ورزشی، برگزاری مسابقات لیگ برتر جوانان فوتبال و کسب مقام پنجم تیم گهر دورود درآن لیگ، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان و شورای ورزش این شهرستان را مهمترین اقدامات این اداره دانست. 

و ی گفت:شروع به کار سه پروژه ورزشی روستایی زمین چمن مصنوعی ، احداث سکوی تماشاگران خانه کشتی و احداث دیواره صخره نوردی از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود می باشد.

رحمتی همچنین بااشاره به فعالیت های دیگراین اداره گفت: فعالیت های این اداره هم در حوزه ورزش و هم ودر حوزه جوانان پررنگ تر میشود و تصمیم داریم در اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سنگ تمام گذاریم .

وی با اشاره به فصل تابستان و پایان یافتن مشغله های درسی جوانان و نوجوان گفت: ایجاد کلاس های ورزشی در اکثر رشته های ورزشی مورد استقبال قرارگرفته که کیفی سازی و آموزش رشته های ورزشی را به آن اضافه خواهیم نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز