نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی

باید فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان کمیته امداد لرستان نهادینه شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۱۷۵
باید فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان  کمیته امداد لرستان نهادینه شود
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت:باید فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان نهادینه شود تا بتوانند با ایجاد شغل شرافت‌مندانه با توجه به تسهیلات کمیته امداد زندگی خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، قائدرحمت ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان در دورود اظهار کرد:کمیته امداد از نهادهای ارزشمندی است که در راستای حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها تلاش زیادی کرده است.

قائدرحمت افزود: همه باید تلاش کنیم تا زمینه توانمندسازی افراد تحت حمایت فراهم شود و در این زمینه تلاش مجموعه همکاران کمیته امداد قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به طرح‌های اخیر مجلس شورای اسلامی در صدد هستیم، حداقل حقوق را براساس عائله خانوارهای تحت حمایت به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه اشتغال و پرداخت تسهیلات هم کارهای خوبی صورت گرفته و هرکدام از ارگان‌های حمایتی بتوانند منابع بیشتری جذب کنند، محدودیتی در منابع نداریم و کمیته امداد در این زمینه عملکرد خوبی داشته و در بحث اجرا و اشتغال مددجویان هم کارنامه درخشانی دارد.

قائدرحمت در ادامه در بازدید از خانواده تحت حمایت که سه دانشجوی برتر در مقطع دکترا، کارشناسی و دو مریض لاعلاج در منزل دارد، اظهار کرد: این یک افتخار بزرگ برای همه ماست که در خانواده‌ای با این همه مشکلات بتوانند چنین فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه کند و این تلاش را مدیون مادر خانواده هستیم که درخصوص نگهداری از شوهر و دختر مریض خود این چنین صبورانه زمینه تحصیل فرزندان را با پشتوانه کمیته امداد فراهم کرده است.

قائدرحمت از طرح اشتغال مددجوی تحت حمایت که زمینه اشتغال 9 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کرده و به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده، بازدید کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان نهادینه شود تا بتوانند با ایجاد شغل شرافت‌مندانه با توجه به تسهیلات کمیته امداد زندگی خوبی داشته باشند.

لازم به ذکر است قائدرحمت با حضور مدیرکل کمیته امداد، امام جمعه شهرستان دورود و فرماندار آن شهرستان از سه خانواده تحت حمایت کمیته امداد بازدید و ضمن دلجویی از این عزیزان هدایایی را به صورت نقدی و غیرنقدی به این خانواده‌ها اهداء کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز