جادری در شورای مبارزه با موادمخدر:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند کار علمی و تخصصی است

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۹۲۳۱
مبارزه با مواد مخدر نیازمند کار علمی و تخصصی است
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در مبارزه با پدیده هایی همانند مواد مخدر به صورت روز مره نمی توان به نتیجه رسید و باید به سمت اجرای برنامه های علمی و تخصصی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با گرامیداشت 25 تیرماه روز بهزیستی، عنوان کرد: باید در جهت زیستن بهتر کار و تلاش کنیم و در این راستا نیاز است آفات زندگی را نیز بشناسیم که یکی از این آفات پدیده مواد مخدر و اعتیاد است که بدترین نوع آسیب اجتماعی محسوب می شود.

وی ادامه داد: اعتیاد به مواد به مخدر پایه و اساس و بنیان های جامعه را از بین می برد و باید برای مقابله با این پدیده گام های اساسی برداریم که سازمان بهزیستی نیز در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارد.

استاندار هرمزگان در ادامه به سیاست های کلی برنامه ششم توسعه که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده است، اشاره کرد و بیان داشت: بند 57 این سیاست ها مربوط به مبارزه با مواد مخدر و مواد روان گردان است که مبارزه همه جانبه با این پدیده ها در چارچوب سیاست های ابلاغی تاکید شده و باید تا پایان برنامه ششم توسعه میزان اعتیاد در کشور 25 درصد کاهش یابد.

جادری بر لزوم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: کمیته های زیرمجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اساس کار این شورا هستند و مسئولیت های آنها نیز تعریف شده و باید جلسات کمیته ها با حضور روسای آن تشکیل شده و برنامه کاری ارائه دهند.

وی تصریح کرد: مطالب و محتوای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید از جانب کمیته ها تهیه و از مطرح کردن موارد تکراری نیز جلوگیری شود تا تصمیمات خوبی در شورا گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در مبارزه با پدیده هایی همانند مواد مخدر به صورت روز مره نمی توان به نتیجه رسید و باید به سمت اجرای برنامه های علمی و تخصصی گام برداریم که دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی و صدا و سیما در این خصوص بسیار تاثیرگذار هستند.

جادری اضافه کرد: اگر از طریق کمیته های تخصصی به شورا برنامه مناسب ارائه شود کارها بهتر پیش خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز