استاندار هرمزگان در دیدار کارکنان بازرسی:

سازمان بازرسی بهترین یار و کمک مدیران اجرایی است

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۸:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۲۳۳
سازمان بازرسی بهترین یار و کمک مدیران اجرایی است
استاندار هرمزگان گفت: سازمان بازرسی بهترین یار و کمک مدیران اجرایی کشور است و اگر نباشد نمی دانیم در کجا مشکلات وجود دارد و به بیراهه می رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل بازرسی استان هرمزگان، عنوان کرد: کارکنان سازمان بازرسی چشم بیدار، گوش شنوا و فکر خلاقی هستند که می توانند کمک خوبی برای سلامت دستگاه های اجرایی و مجموعه ارکان نظام باشند.

وی ادامه داد: بنده همواره تاکید داشته ام که کار بازرسی از شخص استاندار گرفته تا دیگران باید بدون تعارف انجام شود و اگر بازرسی و دستگاه های نظارتی و نیروهای امنیتی نبودند، معلوم نبود چه بر سر نظام و امکانات بیت المال می آمد.

استاندار هرمزگان افزود: با تلاش نیروهای بازرسی در موارد بسیاری جلوی غارت بیت المال گرفته شده و با این گستردگی کار و انسان های دست ناپاکی که ممکن است وجود داشته باشند، بازرسی باید مراقب بیت المال باشد.

جادری تصریح کرد: سازمان بازرسی بهترین یار و کمک مدیران اجرایی کشور است و اگر نباشد نمی دانیم در کجا مشکلات وجود دارد و به بیراهه می رویم.

وی خاطرنشان کرد: توان نیروهای بازرسی باید در حدی باشد که قبل از وقوع تخلف از آن جلوگیری و از تخلفات پیشگری شود که به دلیل کمبود نیرو و امکانات و برخی محدودیت ها شاید نتوان این کار را انجام داد اما می توان وظیفه سازمان بازرسی را مردمی و از توان مردم در این راستا استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: می توان در این راستا در همه سازمان ها و ادارات رابط بازرسی قرار داد که جلوی تخلف را بگیرند و اگر سازمان بازرسی در ادارات نماینده داشته باشد آن نهاد بر مسائل مسلط خواهد بود.

جادری بازرسی و حفاظت را از ضروریاتی دانست است که موجب کاهش تخلفات می شود و بیان داشت: کار بازرسی علاوه بر اینکه وظیفه ای الهی و خدایی در دفاع از بیت المال و تقویت نظام است، موجب دلگرمی مردم می شود.

وی گفت: مردم باید احساس کنند که سازمان بازرسی پناهگاه آنان است و بتوانند تخلفات و مشکلات را به این نهاد گزارش دهند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه زمانی که خود سازمان بازرسی در پیچ و خم گرفتاری خود باشد نمی تواند به همه پرونده ها و تخلفات رسیدگی کند، عنوان کرد: اگر سازمان بازرسی در پیچ و خم مشکلات خودش گرفتار شود نمی تواند وظایف محوله خود را انجام دهد و ما تلاش می کنیم در حد توان و اعتبارات به بازرسی کمک کنیم و برای هر نوع همکاری در کنار سازمان بازرسی هستیم.

جادری یکی از مهمترین وظایف سازمان بازرسی را تقویت اعتماد مردم نسبت به نظام برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی عملکردها در هشت سال دولت قبل موجب برخی بی اعتمادی ها از سوی مردم نسبت به نظام شد و این امر بی سابقه بوده که دو معاون یک رئیس جمهور به دلیل تخلفات زندانی شوند.

وی اضافه کرد: قدرت و امکانات و ثروت ممکن است فرصتی برای طغیان عده ای باشد و اگر ظرفیت و تقوا و ایمان و ترس از خدا نباشد طغیان می کنیم و باید بدانیم خدا ناظر بر اعمال ماست.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: عملکرد سازمان بازرسی علاوه بر جلوگیری از بین رفتن بیت المال موجب تقویت اعتماد و ایمان مردم نیز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز