تمدید ثبت نام آزمون استخدام نهاد کتابخانه های عمومی+ این خبر به روزرسانی می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۱:۱۶
کد خبر: ۲۹۹۲۷۵
ثبت نام آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
به گزارش خبر گزاری برنا درهرمزگان، متقاضیان آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال ۹۴ می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
بر همین اساس، داوطلبان بایستی با مطالعه اطلاعیه ثبت‌نام و جدوال ظرفیت های استخدامی موردنیاز ،سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور- سال ۱۳۹۴ به مبلغ ۴۵۰٫۰۰۰ ریال معادل چهل و پنج هزار تومان را از قسمت خرید کارت از طریق همین سایت تهیه نمایند.
مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز سه شنبه 23 تیرماه تمدید شده است و متقاضیان در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام‌ داوطلبان می توانند در ساعات اداری بجز ایام تعطیل با شماره‌ ۰۲۱-۸۸۹۴۰۴۶۶ و ۰۲۱-۸۸۸۰۲۱۷۱ تماس حاصل نمایند.

آزمون مشترک فراگیر استخدام نیروی کتابدار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۹۴ توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد. اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی (iranpl.ir) و (hormozganpl.ir) منتشر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز