با همت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان؛

محفل انس با قرآن در خانه کشتی قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۸:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۲۸۵
محفل انس با قرآن در خانه کشتی قزوین برگزار شد
محفل انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش استان در خانه کشتی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم انس با قرآن ویژه جامعه ورزش و جوانان استان قزوین در خانه کشتی قزوین برگزار شد.

در این مراسم نورانی که با استقبال پرشور جامعه ورزش استان مواجه شد، قاریان ممتاز استانی به تلاوت قرآن پرداختند و فضای قرآنی و نورانی و معنوی خاصی را برای حاضران بوجود آوردند.

در این مراسم که به همت معاونت سازمان ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد،گروه تواشیح مدیحه النبی برنامه های هم خوانی را برای حاضران اجرا کردند.

1 (5)

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این محفل صمیمی و معنوی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین محافلی که از هر دو قشر ورزشکار و قرآنی استان در آن حضور دارند سبب تقویت همدلی و ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه می شود.

وی ادامه داد: عده کثیری از مردم که نماز می خوانند قرائت صحیحی ندارند و باید قاریان محترم و مسئولین قرآنی استان نسبت به اصلاح و ترویج آگاهی مردم نسبت به این مهم برنامه های متنوعی در اجرا کنند.

وی افزود: امیدواریم که یک هسته یاوران نماز در اداره ورزش و جوانان استان تشکیل شود تا در تحقق هرچه بهتر فریضه نماز و معنویت در جامعه به ویژه جامعه ورزشکار گامی جدی برداشته شود.

در ادامه این مراسم نماز جماعت به امامت حجت السلام والمسلمین موسوی برگزار و سپس مراسم ضیافت افطاری برگزار شد.

در این مراسم مشهدی آقایی رئیس اداره ورزش و جوانان استان،قاسمی معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان،حجت السلام و المسلمین موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان و روسای هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان حضور داشتند.

1 (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز