مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خواستار شد؛

ضرورت تحقق مطالبات معوقه ۷۰۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی در هرمزگان

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۹۲۹۴
ضرورت تحقق مطالبات معوقه ۷۰۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی در هرمزگان
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خواستار همکاری و همراهی مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با مجموعه تامین اجتماعی برای تحقق مطالبات انباشته شده 7000 میلیارد ریالی این سازمان بیمه گر از کارفرمایان و احقاق حقوق کارگران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نشست مشترک سیدفاضل حیدری بلوکی، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، با محمد علی سلیمی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد.

حیدری بلوکی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی آخرین اقدامات و دستاوردهای بخش بیمه ای طی یکسال اخیر را تشریح کرد.

وی از جمله مهم ترین چالش سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان را عدم تحقق مطالبات معوقه این سازمان عنوان کرد و افزود: این مطالبات طی چهار پنج سال اخیر بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال انباشته شده است و بیشترین میزان بدهی ها مربوط به بنگاه ‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خواستار همکاری و همراهی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با مجموعه تامین اجتماعی برای وصول این مطالبات انباشته شده و همچنین ارایه خدمات بهینه به بیمه شدگان و مستمری بگیران شد. 

حیدری خاطرننشان کرد: طی سال 93،  تعداد 228 مورد حادثه ناشی از کار در استان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته آن، 3 درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: این اداره کل برای کاهش میزان حوادث ناشی از کار تدابیر ویژه ای را با همکاری اداره کار در دستور کار دارد.

لازم به ذکر است، هفته تأمین اجتماعی سال 94 که با هفته پایانی ماه مبارک رمضان مقارن شده است، از روز جمعه 19تیر ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.

ایام این هفته به ترتیب با عنوان« تأمین اجتماعی و پاسخگویی»، « کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی با خدمات غیرحضوری»، «تأمین اجتماعی؛ زنان و کرامت خانواده»، «تأمین اجتماعی، همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی»، « تأمین اجتماعی، تلاش و خدمت صادقانه»، « رفاه، سلامت و فرهنگ تأمین اجتماعی» و « تأمین اجتماعی، مشارکت، خلاقیت و بهره وری» نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز