با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران

تودیع و معارفه فرماندار ویژه بابل برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۸:۱۴
کد خبر: ۲۹۹۳۹۶
تودیع و معارفه فرماندار ویژه بابل برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه بابل با حضور علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه بابل با حضور علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از مدیران شهرستان بابل برگزار شد.

علیرضا یونسی در این مراسم با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن و ماه امامت و ولایت است،گفت: تودیع و معارفه امری طبیعی بوده که بر مبنای ضرورت‌ها انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مردم ما شایسته تکریم هستند، تصریح کرد: هیچ کجای دنیا دموکراسی موجود ایران را ندارد که مردم آن با چنین حضور باشکوهی براساس مقررات برای انتخاب کاندیدای خود پای صندوق‌های رای بیایند.

وی یادآور شد: مردم رئیس جمهوری انتخاب کردند که از جنس خودشان بوده و توانسته با وجود تحریم‌ها و مشکلات سخت اقتصادی کارهای ارزشمندی انجام دهد، اگرچه مردم طبقات پائین جامعه زندگی سختی دارند اما بسیار صبورند لذا شایسته است برای چنین مردمی نوکری کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم مسلمان و ایرانی هستیم و زیر سایه نظام زندگی می‌کنیم، قدرت و اقتدار ایران اسلامی سبب شد دشمنان مستبد جهان‌خوار به پای میز مذاکره با ایران بیایند که این همان اثبات حقانیت ملت ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروزه مبارزه با سلاح جنگی نیست زمان جنگ‌ نرم فرا رسیده و در این جنگ هر ملتی که به سلاح ایمان مجهزتر باشد موفق‌تر است، ادامه داد: امروز دشمن به این مرحله رسیده که ایران اسلامی پرچم‌دار همه آزادی‌خواهان و متقیان جهان است و با سلاح شجاعت و پاکی خود در برابر ظالمان پای میز مذاکره آمده است و حرفی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به این واقعیت دست یافتند که ایران از نظر علمی دست کمی با کشورهای غربی ندارد، گفت: تکیه مردمی هیچ کشوری به مثابه ایران نیست، ایران از معرفتی حمایت می‌کند که با جان مردم سازگاری دارد و آن دفاع از حق است.

فرماندار جدید بابل نیز در مراسم معارفه‌اش مسئولیت را فرصت مناسبی برای خدمت‌گزاری به مردم برشمرد و اظهار داشت: در تمام دوران مسئولیتم همواره نگاه من به رضایت خداوند بوده است.

وی افزود: امروز نباید جوانان احساس یاس و ناامیدی داشته باشند لذا برای تقویت روحیه این قشر عظیم و فعال جامعه باید خدمت رسانی در راستای رفع مشکلات آنها سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.

عباسپور اظهار داشت: در راستای اعمال سیاست های عمومی دولت، تعامل بین همه دستگاه ها و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در برنامه کاری قرار می گیرد.

وی گفت: شهرستان بابل دارای ظرفیت بسیار ارزنده‌ای است که امیدواریم با استفاده از این پتانسیل شاهد توسعه شهرستان بابل در حوزه‌های مختلف باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات رجب ملایی‌رئیسی، فرماندار سابق بابل، تقدیر و محمدتقی عباس‌پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه بابل معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز