رئیس شورای شهر شهریار خبر داد :

کمک ۷۰ میلیون تومانی شورای اسلامی شهر شهریار به جشن گلریزان

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۴۰۲
کمک ۷۰ میلیون تومانی شورای اسلامی شهر شهریار به جشن گلریزان
علی مهدور رئیس شورای شهر در حاشیه یکصدو هفتادو دومین جلسه رسمی شورا از تصویب لایحه کمک 70 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر شهریار به جشن گلریزان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، علی مهدور، رئیس شورای شهر شهریار، در حاشیه یکصدو هفتادو دومین جلسه رسمی شورا از تصویب لایحه کمک 70  میلیون تومانی شورای اسلامی شهر شهریار به جشن گلریزان خبر داد . 

وی افزود: این میزان کمک از محل بند 10 ماده 55 قانون شهرداری ها از محل ماده 16 اختصاص یافت.

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که توسط دستگاه های مسئول و با مشارکت مردم و خیرین در سطح کشور و استان و شهرستان پیگیری می شود ، برگزاری جشن های گلریزان است و شورای  اسلامی شهر شهریار در طول سال های گذشته  نیز با شرکت و کمک در این جشن ،گامی در رفع گرفتاری خانواده زندانیان جرایم غیرعمد برداشته است .

سخنگوی شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به اینکه اغلب زندانیان جرایم غیرعمد، افرادی آبرومند هستند که صرفا به دلیل محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری و حوادث ناشی از تصادفات و سوانح کارگاهی و به علت استیصال در پرداخت مبلغ محکومیت ها در بند هستند، افزود : کمک به بازگشت شرافتمندانه این دسته از زندانیان به آغوش اجتماع وکانون گرم خانواده هایشان، اجر معنوی بسیار فراوان دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز