صادقی:

مهمترین مولفه تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۹۹۴۵۹
مهمترین مولفه تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی است
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدمحسن صادقی در این جلسه با اشاره به ایام پایانی مذاکرات هسته ای؛ گفت: به برکت اقتدار ایران اسلامی و با پافشاری سربازان عرصه دیپلماسی، 200 دیپلمات از شش کشور مهم دنیا، طی 18 ماه مذاکره، حقوق حقه ی ملت را به رسمیت شناخته اند.  
وی افزود: قطعا یکی از مهمترین مباحثی که امروزه در عرصه های اجتماعی به آن پرداخته می شود؛ موضوع مذاکرات است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: حصول نتیجه یا عدم توافق، در جامعه کنش ها و واکنش هایی را به دنبال دارد که پیامدهای منفی اجتماعی آن باید به درستی مدیریت شود.
صادقی ادامه داد: دستگاه های متولی در حوزه اجتماعی، باید رفتارهای عمومی را مبتنی بر شرایط و مصالح ملی هدایت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کردو گفت: این شعار یک راهبرد اساسی برای تقویت اعتماد عمومی است.
وی تلاش برای بهبود وضع معیشت مردم، کاهش تصدی گری دولت و توسعه و توانمند سازی بخش خصوصی، افزایش آستانه تحمل مدیران، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای قانون اساسی، افزایش مشارکت مردمی، فعالیت احزاب سیاسی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی را از جمله عوامل موثر در تقویت سرمایه های اجتماعی دانست.  
صادقی، از ترویج راست گویی، شایسته سالاری، پاسخگو کردن مدیران، افزایش نشاط اجتماعی و پرهیز از مسایل اختلافی در رسانه ها به عنوان دیگر عوامل تقویت سرمایه های اجتماعی یاد کرد که باید برای تحقق آن تلاش شود.   
گفتنی است؛ بررسی طرح توسعه کمی و کیفی زیارت توسط معاونت زیارت و  نتایج پیمایش طرح سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان از سوی  آموزش و پرورش از جمله دستور کارهای این جلسه بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز