با نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر صورت می‌گیرد؛

آمادگی ایستگاه‌های استقبال از زائران برای پذیرایی از مسافران در مشهد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۵۱۲
آمادگی ایستگاه‌های استقبال از زائران برای پذیرایی از مسافران در مشهد
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر گفت: ایستگاه‌های استقبال از زائران برای پذیرایی از مسافران در مشهد آمادگی کامل دارند.

به گزارش  خبرگزاری برنا ازمشهد، احسان ثانوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با سی‌امین روز ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های قوچان و نیشابور آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران ویژه این ایام هستند.

وی افزود: در همین راستا از تمامی پایگاه‌های راهنمای زائر مستقر در شهر مشهد نیز در دو شیفت صبح و بعدازظهر به مدت 15 ساعت بهره‌برداری کامل صورت خواهد گرفت و انواع محصولات اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر شامل ویژه‌نامه سلام و نقشه مشهد در بین زائران و مسافران توزیع می‌شود. مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اسکان زائران در کمپ غدیر ویژه تعطیلات عید سعید فطر، بیان کرد: مراکز اسکان موقت زائران و مسافران در بوستان‌های بسیج، بهشت و نصرت آماده‌سازی شده است.

ثانوی از آماده‌باش مرکز تلفن ملی راهنمای زائر با افزایش تعداد اپراتورها در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: اجرای تورهای مشهدگردی ویژه زائران و شهروندان مشهدی در تعطیلات عید فطر نیز برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما