برگزیدگان جشنواره بین‌المللی «خورشید ولایت» اعلام شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۵۴۰
برگزیدگان جشنواره بین‌المللی «خورشید ولایت» اعلام شد
نتایج برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری «خورشید ولایت» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی وبه نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به حضور 45 هزار نفری دانش‌آموزان در جشنواره بین‌المللی خورشید ولایت بیان کرد: این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی - هنری دانش‌آموزی در حوزه سیره رضوی است که با موضوع امام رضا(ع)، معرفت و زیارت در دهه کرامت برگزار می‌شود.

محمدتقی فخریان گفت: پس از داوری اولیه آثار در مراکز آموزش و پرورش، از 85 اثر ارسالی، 79 اثر برگزیده در رشته‌های مختلف دانش‌آموزان مدارس داخل کشور و 6 اثر برگزیده از دانش‌آموزان کشورهای تانزانیا، قطر، امارات متحده، ترکیه، پاکستان و لبنان انتخاب شد.

وی افزود: این جشنواره به صورت حضوری از 31 مرداد تا دوم شهریور امسال همزمان با دهه کرامت در محل مرکز همایش ‌ها و نمایشگاه ‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

فخریان ابراز ارادت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) در بهترین قالب‌های هنری، بسترسازی برای بروز استعداد جوانان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در عرصه فرهنگی و هنری در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان و معرفی و بازشناسی شخصیت، ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی امام رضا(ع) و جهت‌دهی آن‌ در مسیر دینی و مذهبی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانش‌آموزی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 استاد و کارشناس استانی وظیفه داوری این جشنواره را بر عهده داشتند که هر یک در رشته‌های تخصصی خود به ارزیابی آثار می‌پردازند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره به مدت 3 روز به همراه یکی از والدین خود میهمان حضرت رضا(ع) در شهر مقدس مشهد خواهند بود.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی bonyadfarhangi.aqr.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز