رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

آگاهی‌‌بخشی جامعه نسبت به فرهنگ غنی اسلام بزرگترین سلاح در برابر هجمه دشمنان است

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۹۹۶۹۰
آگاهی‌‌بخشی جامعه نسبت به فرهنگ غنی اسلام بزرگترین سلاح در برابر هجمه دشمنان است
حجت‌الاسلام علی کاروند با بیان اینکه تبیین حجاب و پیامدهای بی‌حجابی در جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: آگاهی‌‌بخشی جامعه نسبت به فرهنگ غنی اسلام بزرگترین سلاح در برابر هجمه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان اظهار کرد: مقوله حجاب و همچنین شئونات اسلامی موضوع بسیار مهمی است که باید برای ترویج و نهادینه شدن آن توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: امروز نظام سلطه با استفاده از فناوری‌های نوین در قالب برنامه‌هایی مبتذل، علیه فرهنگ عفاف و حجاب سرمایه‌گذاری کلان کرده، زیرا به خوبی دریافته که باورهای دینی دلیل اصلی پیروزی جامعه اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه تبیین حجاب و پیامدهای بی‌حجابی در جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: آگاهی‌‌بخشی جامعه نسبت به فرهنگ غنی اسلام بزرگترین سلاح در برابر هجمه دشمنان است که باید این مهم مورد توجه باشد.

وی از اعزام 30 مبلغ خواهر به منظور تبیین جایگاه و فلسفه حجاب و عفاف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نشست‌هایی با موضوع حجاب و عفاف در اماکن، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و مساجد همراه با پاسخگویی به سئوالات و شبهات برگزار می‌شود.

کاروند با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن از اشاعه برهنگی و بی‌عفافی در جامعه، تضعیف بنیان خانواده است، گفت: خانواده به عنوان اساس رشد و پویایی، در ایجاد هنجارها نقش بنیادین دارد به همین دلیل سست شدن بنیان خانواده در اولویت هجمه دشمن قرار گرفته است.

 وی هفته حجاب و عفاف را بهترین فرصت برای اشاعه آموزه‌های قرآن و الگوهای برتر حجاب و عفاف دانست و گفت: رعایت حجاب و عفاف، سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اجرای برنامه تبیین حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام در مساجد، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی افزود: این برنامه توسط روحانیون شبکه تبلیغ تویسرکان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای 20 برنامه فرهنگی و تبلیغی به همت روحانیون شبکه تبلیغ خاطرنشان کرد: نشست‌‌های تخصصی، توزیع بسته‌های فرهنگی، تجلیل از فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه حجاب، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و برپایی حلقه‌های معرفتی‌ بخشی از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.

کاروند از برگزاری همایش حجاب و عفاف با حضور 100 نفر از بانوان فعال نام برد و اظهار کرد: گفتمان دینی با موضوع حجاب از دیدگاه قرآن در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان، دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت انجام می‌شود.

وی از اجرای گفتمان‌های دینی ویژه دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان به شکل کارگاهی خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از 2 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی و دینی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف 40 برنامه فرهنگی و دینی تدوین شده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی برنامه‌های دینی متنوعی را در سطح مساجد برگزار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز