در بازدید مدیران تامین‌اجتماعی هرمزگان از بیمارستان خلیج فارس و عیادت از بیماران عنوان شد:

حمایت از حقوق جامعه تحت‌ پوشش رسالت بزرگ سازمان تامین اجتماعی

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۷۳۶
حمایت از حقوق جامعه تحت‌ پوشش رسالت بزرگ سازمان تامین اجتماعی
همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت تأمین اجتماعی، مدیران ارشد تامین اجتماعی هرمزگان ضمن بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سیدفاضل حیدری بلوکی با همراهی کامیار وثوقی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و جمعی از مدیران این اداره کل ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی، بازدید نموده و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

وی در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با تعدادی از مراجعه کنندگان حاضر در این مرکز درمانی،  بر رعایت کامل حقوق بیمه شدگان و بیماران در بهره‌مندی از خدمات درمانی بهینه و مناسب تاکید کرد.

حیدری ارتقاء کیفی خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و مراجعه کنندگان در مراکز تحت نظر سازمان تامین اجتماعی را از جمله دغدغه های مسئولان این سازمان بیمه گر اجتماعی دانست.

حیدری در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری‌ مسئولین، پزشکان و همکاران شاغل در بیمارستان خلیج فارس طی سخنانی گفت: حمایت از حقوق جامعه تحت‌پوشش اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و از کارافتادگان و همچنین افراد و خانواده‌های تحت تکفل آنان رسالتی بزرگ است که مسئولان سازمان تأمین ‌اجتماعی به دنبال تحقق آن می باشد.

دکتر وثوقی مدیر درمان تامین اجتماعی نیز در این بازدید، طی گفتگویی با مسئولان بیمارستان در زمینه راهکارهای رفع کمبود امکانات و پزشک متخصص و همچنین طرح های توسعه فیزیکی آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است، بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تأمین اجتماعی در استان هرمزگان دارای ظرفیت اسمی 400 تخت می باشد و در حال حاضر 166 تخت آن فعال است.

یادآور می شود، هفته تأمین اجتماعی سال 94 که از روز جمعه 19تیر ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه 25 تیرماه ادامه خواهد داشت، به ترتیب با عنوان« تأمین اجتماعی و پاسخگویی»، « کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی با خدمات غیرحضوری»، «تأمین اجتماعی؛ زنان و کرامت خانواده»، «تأمین اجتماعی، همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی»، « تأمین اجتماعی، تلاش و خدمت صادقانه»، « رفاه، سلامت و فرهنگ تأمین اجتماعی» و « تأمین اجتماعی، مشارکت، خلاقیت و بهره وری» نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز