با رعایت حجاب، جامعه از تهدید مصون می ماند

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۱:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۷۴۲
نشست تخصصی عفاف و حجاب با حضور مریم جعفری از اساتید حوزه علمیه خواهران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست که ویژه کارکنان خانم برگزار شد، مریم جعفری بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در محیط های اداری و اجتماعی تأکید کرد و گفت: اسلام برای هر چیز بهترین راه و روش را ارائه می دهد و رعایت حجاب باعث افزایش حضور زنان در جامعه و مصونیت از آسیب ها می شود.

وی افزود: امروز سایر ادیان معاند با اسلام با تبلیغات گسترده سعی دارند از این طریق به ایران اسلامی ضربه بزند و با در دست داشتن توان مالی بالا بسیاری از شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی را برای ایجاد انحراف در خدمت گرفته اند.

استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان اشاره کرد: زنان جامعه ایران به خوبی توانسته اند با تلاش و کوشش در تمام صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین باشند و این موفقیت در سایه رعایت شئونات اسلامی و تأسی از قرآن کریم حاصل شده است .

جعفری ، نقش خانواده را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیار ضروری دانست و یاد آور شد: آموزش در این خصوص باید بلند مدت و همراه با سعه صدر ، آرامش و استفاده از شیوه های تعاملی و گفتگو باشد.

گفتنی است: نشست های تخصصی عفاف و حجاب علاوه بر کارمندان در حوزه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز