محموله۱۰ تنی یک خودرو سنگین در مشهد دچار آتش سوزی شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۱:۱۹
کد خبر: ۲۹۹۸۴۹
محموله۱۰ تنی یک خودرو سنگین در مشهد دچار آتش سوزی شد
سرپرست ایستگاه های 23 و 25 سازمان آتش‌نشانی مشهد ، از شعله ور شدن محموله یک کامیون 10 تن و سرایت آن به یک دستگاه مینی بوس و منزل مسکونی مجاور محل آتش سوزی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش پاد سوم علیرضا الهی امروز، با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت 3:30 دقیقه صبح امروز در پی تماس یکی از رهگذران با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله ور شدن بار یک کامیون در بلوار نماز، حاشیه خیابان آرمان، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های 23و 25 را به محل حادثه اعزام کرد .

الهی با اشاره به اینکه خودرو کامیون حامل بیش از 10 تن کاه خشک بود ، گفت : به علت سریع الاشتعال بودن بار خودرو شعله های سرکش آتش به سرعت گسترش پیدا کرد .

وی ادامه داد : در این حادثه قسمت عقب یک دستگاه خودروی مینی بوس که در عقب کامیون پارک شده بود و شیشه ، پرده وکابل های برق و همچنین لوله های آب و فاضلاب منزل مسکونی مجاور خودرو طعمه آتش شد .

وی افزود : با اقدام به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان، از گسترش خسارت جلوگیری شد و این حادثه خوشبختانه تلفات جانی را به دنبال نداشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز