اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در همدان

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۶:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۰۸۵
اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در همدان
حسین طلایی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر را در استان اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر اظهار کرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر و پیشگیری از وقوع تصادفات و گره‌های ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی در همدان اعمال می‌شود.

وی گفت: در همین راستا تردد از ساعت پنج صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان ادامه داد: این معابر برای توقف اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی همدان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه شخصی از ساعت پنج صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح ممنوع است، گفت: در صورت توقف وسایل نقلیه با جرثقیل حمل خواهند شد.

طلایی افزود: تردد از بلوار مفتح و همچنین بلوار شهید چیت‌سازیان به سمت بالای تپه مصلی نیز از ساعت پنج صبح تا پایان برگزاری نماز عید فطر ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ضلع غربی بلوار شهید چیت‎سازیان برای پارک خودروهای شخصی پیش‌بینی شده است، از افرادی که با خودروهای شخصی برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند خواست خودروهای خود را در فضای پیش‌بینی شده پارک و از ایجاد سد معبر و راه‌بندان جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تأکید کرد: هماهنگی کامل با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال نمازگزاران به مصلی و بالعکس انجام شده است.

وی از نمازگزاران خواست از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به مصلی برگزاری نماز عید فطر استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز