در دیدار برخی از هنرمندان و اصحاب رسانه:

سرپرستان رسانه های غرب استان تهران در ضیافت افطار آیت الله هاشمی حضور داشتند

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۶:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۱۳۷
سرپرستان رسانه های غرب استان تهران  در ضیافت افطار آیت الله هاشمی حضور داشتند
همزمان با توافق هسته ایی جمعی از اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر، مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ در دیدار رئیس تشخیص مصلحت نظام با هنرمندان  و مدیران خبر گزاری ها و  اصحاب رسانه و طبق هماهنگی های انجام شده توسط امیرارسلان رجبی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در غرب تهران، تعداد ۱۰ نفر از سرپرستان غرب استان به همراه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در ضیافت افطار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت نمودند.

IMG_2885

بر پایه این خبر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه فرهنگ و هنر، مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، خبرنگاران رسانه‌های مجازی و روزنامه‌ها، هنرمندان عرصه‌های سینما، تئاتر و موسیقی و جمعی از شعرای انقلاب اسلامی گفت: گر چه از فردا که متن توافقات منتشر شد، گروهی با ادعای دلواپسی در متن می‌گردند، اما مطمئن باشید مردم ایران به حرف‌های این جماعت گوش نمی‌‌دهند.

IMG_2812

ر ئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگری از سخنان خویش با تأکید بر این نکته که خودم را یک رسانه متحرک می‌دانم، گفت: هم اولین کارم انتشار نشریه مکتب تشیع بود و هم امروز صحبت‌های من، صحبت‌های موافقانم و صحبت‌های مخالفانم چند ستون رسانه‌ شما را در بر می‌گیریم، پس من یک رسانه متحرک هستم.

150226_492

وی با بیان اینکه پیروزی منطق بزرگترین مسئله در دستاورد اخیر است تاکید کرد: امروز یک وزیر در مقابل شش وزیر گردن کلفت دنیا قرار داشت و ما موفق شدیم این شش وزیر را قانع کنیم که حق ایران را به رسمیت بشناسند و باید گفت ما پیروز شدیم.

IMG_2908

هاشمی همچنین درباره پرونده قضایی پسرش (مهدی هاشمی) گفت: مایل نیستم به این سئوال پاسخ دهم البته باید بگویم خدا می داند به تهمت‌هایی که زده می‌شود نمی‌خواهم پاسخ دهم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز