پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت پیروزی در مذاکرات هسته ای

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۰:۵۷
کد خبر: ۳۰۰۱۵۲
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت پیروزی در مذاکرات هسته ای
موفقیت و پیروزی دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای موجی از شادی و غرور را در سراسر ایران ایجاد کرده و بار دیگر همچون برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این استان پیام مشترکی به مناسبت توافق هسته ای صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم »

" سوره محمد/ آیه7"

موفقیت  و پیروزی دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای موجی از شادی و غرور را در سراسر ایران  ایجاد کرده و بار دیگر همچون برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد؛ سرزمین کهن ایران به درازای تاریخ پرفراز و نشیبش، روزهای پرافتخار بی شماری دارد که هریک از آنها برای اعتبار و تفاخر ملت‌ها کافی است و این افتخار آفرینی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز  به اوج خود رسید و ملت ایران بارها از امتحانات الهی سربلند بیرون آمد. بی شک فرزندان این ملت در تیم مذاکره کننده همراه با رعایت خطوط قرمز و حرکت در مسیر آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در مقابل زیاده خواهی های دنیای استکبار ایستادگی کردند و حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را در نزد جهانیان به اثبات رساندند و مقطع مهم تاریخی را  در کشور رقم زدند.

بی‌تردید ایجاد این فضای جدید که به احقاق حقوق هسته ای و بهره‌گیری بهتر از فرصت‌ها، سرمایه‌های ملی، فرهنگی و اقتصادی منجر شده در سایه هدایت‌های داهیانه ی مقام معظم رهبری، حمایت همه‌جانبه رئیس‌جمهور و همدلی و همکاری مردم فهیم  وایستادگی آنان در برابر تحریم ها وفشارهای ظالمانه 12 ساله دنیای استکبار وانتخاب هوشمندانه شعار تدبیر  وامید در انتخابات 24خرداد سال 92 بدست آمده است.

جا دارد این موفقیت بزرگ که حاصل همدلی و همزبانی دولت و ملت در جهت حفظ منافع ملی کشورمان است را به رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، وزارت امور خارجه و خانواده‌های معزز شهدا بالاخص شهدای هسته ای و ملت بزرگ وسرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و امیدواریم همواره شاهد اعتلای روزافزون عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، درتمامی عرصه ها باشیم.

زین العابدین قربانی                                                 محمدعلی نجفی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت                             استاندار گیلان

 

نظر شما