برگزاری پنجمین اجلاس عمومی اتاق اصناف

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۰۱۹۸
برگزاری پنجمین اجلاس عمومی اتاق اصناف
پنجمین اجلاس عمومی اتاق اصناف با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی، رئیس سازمان با تبریک به مناسبت  موفقیت تیم مذاکره کننده اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور مان با رهنمودها وحمایت های همه جانبه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید توانست پس از 12 سال مذاکره را با موفقیت به سرانجام برساند.

قاسمی نقش اصناف و بازاریان را در اقتصاد کشور مهم دانست و در ادامه وصول مطالبات مالیات بر ارزش افزوده صندوق مکانیزه، لزوم مدیریت شفاف سازی، نظارت و همچنین تجدید نظر در نحوه اخذ مالیات را از اهم کارها برشمرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر کاهش وابستگی  به نفت، مالیات و صادرات غیر نفتی تاکید دو چندان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه این جلسه با اشاره به سرمایه گذاری و میل سرمایه گذاری در بخش  صنعت و معدن  گفت: آمار به دست آمده نشان می دهد که رشد 191 درصد نسبت به چهار ماهه نخست سال گذشته  در میل به سرمایه گذاری و صدور جواز تاسیس استان هرمزگان داشته است. وی افزود: سال گذشته رتبه بیستم سرمایه گذاری را در کشور داشتیم اما در چهار ماه امسال توانستیم رتبه اول کشوری را به دست آوردیم.  

قاسمی با اشاره به مقام های کسب شده در کمیسیون نظارت استان افزود: توانستیم جایگاه استان را در کشور حفظ کنیم، پس گام بعدی را در جهت یک حرکت جدیدتر در اصناف باید بیابیم.

قاسمی در پایان افزود: بخش صنفی، حجم زیادی از اقتصاد استان که همان نیاز مردم است را تامین می کند که می توان با استفاده از مشاورین، تغییر و نوسازی را در ساختار اصناف، با ایجادپیشرفت و چشم انداز جامع ایجاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز