استاندار هرمزگان هرمزگان عنوان کرد:

تامین اجتماعی خدمات مطلوبی به مردم هرمزگان ارائه می دهد

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۷:۴۲
کد خبر: ۳۰۰۲۰۱
تامین اجتماعی خدمات مطلوبی به مردم هرمزگان ارائه می دهد
استاندار هرمزگان گفت: مجموعه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در هرمزگان بدون حاشیه کار خود را انجام می دهند که این امر ناشی از مدیریت خوب این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی خدمات قابل توجهی را در بخش بیمه تامین اجتماعی و درمان در سطح کشور ارائه می دهد که مردم هرمزگان نیز از این خدمات استفاده می کنند.

وی ضمن اشاره به جمعیت 850 هزار نفری بیمه شده و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی در این استان هرمزگان، ادامه داد: بیش از 54 درصد جمعیت استان هرمزگان از خدمات این سازمان بیمه گر بهره مند شده اند که این رقم قابل توجه است.

جادری ابراز امیدواری کرد؛ خدمت رسانی بخش های مختلف این سازمان به مردم استان به صورت روزافزون بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارزیابی عملکرد مجموعه تامین اجتماعی استان گفت:  خوشبختانه مجموعه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در هرمزگان بدون حاشیه کار خود را انجام می دهند که این امر ناشی از مدیریت خوب این مجموعه است و مردم استان از خدمات  تامین اجتماعی در هرمزگان احساس آرامش می کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه تامین اجتماعی در هرمزگان تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی انجام می دهند که این زحمات شایسته تقدیر است.

جادری گفت: تامین اجتماعی سازمانی است که برای خدمت به مردم و به خصوص طبقه کارگر جامعه تلاش می کند و مدیران این مجموعه باید دقت کافی را در این خصوص داشته باشند.

۸۵۸ ﻫﺰﺍﺭ هرمزگانی ﺯﯾﺮﭘﻮﺷﺶ چتر امیدآفرین ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ

"سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در ابتدای این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد یکسال اخیر این سازمان گفت: در حال حاضر 28 واحد بیمه ای شامل ۱۶ﺷﻌﺒﻪ دائم و7 شعبه اﻗﻤﺎﺭﯼ با بهره مندی از 436 نفر نیروی انسانی، ﺍﻣﻮﺭ بیمه ای ﻣﺮﺑﻮﻃ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ می دهند.

ﻭﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ۸۵۸ ﻫﺰﺍﺭ و ۴۴۲ ﻧﻔﺮ بیمه شده و مستمری بگیر ﺯﯾﺮﭘﻮﺷﺶ چتر حمایتی ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻫﺮﻣﺰﮔﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺪﺍﺩ، ۵۰۴ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ۵۵۸ نفر ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺻﻠﯽ ﻭ ﺗﺒﻌﯽ ﻭ ۵۹ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ۵۵۹ نفر ﻣﺴﺘﻤﺮﯼﺑﮕﯿﺮ ﺍﺻﻠﯽ ﻭ ﺗﺒﻌﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ .

ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺣﯿﺪﺭﯼ ﺑﻠﻮﮐﯽ، ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺴﺘﻤﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮﺍﻥ ﺍﺻﻠﯽ در حال حاضر ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ۲۹۵ هزار نفر و ۳۳ هزار نفر اﺳﺖ .

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻫﺮﻣﺰﮔﺎﻥ خاطرنشان کرد : ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ۵۴ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﮐﻞ ﺟﻤﻌﯿﺖ این استان ﺯﯾﺮﭘﻮﺷﺶ چتر امیدآفرین ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ تاﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ که دستاوردی بزرگ محسوب می شود .

حیدری بلوکی از ۷۰۰0 میلیارد ریال مطالبات معوقه انباشته شده به عنوان شاخص ترین چالش اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان در این استان سخن به میان آورد و گفت: انجام به موقع تعهدات سازمان تامین اجتماعی در گرو پرداخت به موقع حق بیمه ها از سوی کارفرمایان است و لذا ضروری است سازمانها، موسسات، شرکت ها و نهادهای بدهکار به سازمان هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف بدهی های خود اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی و شاغل مستقیم تامین اجتماعی در هرمزگان 294 هزار و 305 نفر تا پایان 93 بوده است.

حیدری اظهار داشت: تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در سطح استان نیز شامل 59 هزار و 559 مستمری بگیر اصلی و تبعی است و در مجموع 54 درصد جمعیت استان هرمزگان را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داده ایم.

افزایش 65 درصدی هزینه های درمانی بیمه شدگان

"کامیار وثوقی" مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز اظهار کرد: این مجموعه در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان خدمت رسانی می کند که طی سال گذشته در این دو بخش بالغ بر یکهزار و 580 میلیارد ریال بوده و این هزینه ها 65 درصد نسبت به سال گذشته آن افزایش داشته است.

وی ادامه داد: درمان مستقیم شامل مراکز ملکی و تحت مدیریت سازمان تامین اجتماعی می باشد که همینک در استان یک بیمارستان به نام خلیج فارس، یک واحد پلی کلینیک و 7 درمانگاه امور مربوط به بیمه شدگان بدون دریافت هزینه، بر عهده دارند.

به گفته وثوقی، در سال 93 بالغ بر 630 میلیارد ریال هزینه بابت مبلغ پرداختی خدمات درمان مستقیم به بیمه شدگان انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم گفت: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی مربوط به بیش از 650 مرکز درمانی طرف قرارداد در این استان جهت تامین نیازهای بیمه شدگان فعال است.

وثوقی در همین رابطه اضافه کرد: بالغ بر 950 میلیارد ریال بابت مبلغ پرداختی خدمات درمان غیرمستقیم در سال 93 هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز